«Αγαπάς μωρ’ αγαπάς» Μοτίβα κίνησης του δεξιού χεριού στο ούτι, μέσα από τη διερεύνηση του ρυθμικού υλικού ενός σκοπού της Καρπάθου.
“Francis Poulenc – Sonata for Two Clarinets” Μια ερμηνευτική προσέγγιση: προτάσεις ερμηνείας όπως αυτές προκύπτουν από τη μελέτη τεσσάρων ηχογραφήσεων.
Τεχνητή νοημοσύνη στη μουσική δημιουργία
Τα ψυχοακουστικά φαινόμενα ως εργαλείο σύνθεσης κινηματογραφικής μουσικής
Ανάλυση και εκτέλεση του έργου Πέντε Φανταστικά Κομμάτια για βιολί και πιάνο του Γεωργίου Καζάσογλου