Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚυριακάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚούκας, Σπύροςel
dc.date.accessioned2021-10-22T10:56:51Z-
dc.date.available2021-10-22T10:56:51Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25875-
dc.descriptionΠτυχιακό Project--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.descriptionΗ βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο του project μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.el
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας εργασίας πρόκειται να παρουσιαστούν τα συμπεράσματα που προέκυψαν από το σύνολο της διαδικασίας ανάθεσης, μελέτης, αντιμετώπισης (σε συνεργασία με τους συνθέτες και τους μουσικούς) των ζητημάτων εκτέλεσης και ηχογράφησης τεσσάρων μουσικών έργων, με κεντρικό άξονα το κλαρινέτο. Συγκεκριμένα δύο έργων για κλαρινέτο σόλο, ένα κονσερτίνο για κλαρινέτο και κουιντέτο εγχόρδων κι ένα για κλαρινέτο και ηλεκτρονική μουσική. Οι τέσσερεις αυτές συνθέσεις γράφτηκαν από έναν απόφοιτο και τέσσερεις τελειόφοιτους του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στο πλαίσιο της αμοιβαίας συνεργασίας και συναδελφικότητας. Ο Γιώργος Μαγαλιός, ο Στεφανομάριο Γαζίλας, η Αναστασία Γιαμούζη, ο Στέφανος Κιορίδης και ο Στέφανος Κεμανετζής δέχτηκαν με προθυμία και χαρά να συνθέσουν τα έργα, συμβάλλοντας καθοριστικά στο δικό μου πτυχιακό πρότζεκτ, όχι μόνο ως “αντίδωρο” για τη συμμετοχή μου σε δημόσιες παρουσιάσεις έργων τους, αλλά και για να συνεισφέρουν στη διεύρυνση του ρεπερτορίου για κλαρινέτο και στην περαιτέρω ανάδειξη του οργάνου. Το θεωρητικό μέρος της εργασίας "Το κλαρινέτο στον 21ο αιώνα”, Πρακτική διερεύνηση των εκφραστικών και τεχνικών παραμέτρων του οργάνου μέσω της προετοιμασίας & ερμηνείας νέων έργων, χωρίζεται σε τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος, γίνεται μια στοιχειώδης υφολογική ανάλυση του περιεχομένου των συνθέσεων. Στο δεύτερο μέρος, αναλύονται τα ζητήματα που προέκυψαν από τις τεχνικές δυσκολίες που είχε κάθε κομμάτι καθώς και ο τρόπος που αυτά αντιμετωπίστηκαν. Στο τρίτο μέρος, παρατίθεται ο τόπος, ο τρόπος και τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για την εγγραφή του οπτικοακουστικού υλικού, καθώς και οι συμμετέχοντες μουσικοί (στην περίπτωση του κονσερτίνο). Τέλος, στον επίλογο καταγράφονται τα συμπεράσματα σχετικά με το τι αποκομίσαμε από την προσπάθεια αυτή ως άτομα και ως μουσική κοινότητα.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΚλαρινέτοel
dc.subjectΣύνθεσηel
dc.subjectΚλαρινέτο και ηλεκτρονική μουσικήel
dc.subjectΣύγχρονη μουσικήel
dc.subject2021el
dc.titleΤο κλαρινέτο στον 21ο αιώνα. Πρακτική διερεύνηση των εκφραστικών και τεχνικών παραμέτρων του οργάνου μέσω της προετοιμασίας και ερμηνείας νέων έργωνel
dc.typeBachelor's Degree Projecten
dc.contributor.committeememberΖγούρας, Ιωάννηςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Pr)el
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Pr)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
spyros koukas ελεyear.7z170.13 MBZIP FileView/Open
KoukasSpyridonPr2021.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons