Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαλταγιάν, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΠαπανικολάου, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2021-06-08T08:52:14Z-
dc.date.available2021-06-08T08:52:14Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25482-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣκοπός είναι η διερεύνηση του ρόλου των νέων τεχνολογιών στην ανάπτυξη των εξαγωγών και στη διαφοροποίηση του μάνατζμεντ των επιχειρήσεων. Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν προϋπόθεση στη βιωσιμότητα της πλειοψηφίας των επιχειρήσεων, καθώς η ενσωμάτωση του διαδικτύου και της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών είναι η σύγχρονη πραγματικότητα. Οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν το βαθμό εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων καθώς τη διευκολύνουν και δίνουν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να ανταγωνιστούν τις υπόλοιπες επιχειρήσεις του κλάδου τους ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο. Η τεχνολογική διαφοροποίηση συνδέεται με τις οικονομικές επιδόσεις των επιχειρήσεων και την προώθηση της καινοτομίας γεγονός που μπορεί να καταστήσει τις επιχειρήσεις πρωτοπόρες στον κλάδο τους. Οι διοικήσεις των επιχειρήσεων έχουν ως έργο τους τη λήψη αποφάσεων που αφορούν τη στρατηγική με απώτερο στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών για τους μετόχους και την ανοδική πορεία της επιχείρησης. Η διοίκηση μπορεί να διαφοροποιηθεί επιλέγοντας είτε την ανάπτυξη νέων προϊόντων ή την είσοδο της επιχείρησης σε νέες γεωγραφικές αγορές μέσω των εξαγωγών με τη χρήση της τεχνολογίας. Η ενσωμάτωση της νέας τεχνολογικής προσέγγισης αποτελεί ένα δύσκολο έργο που εμπερικλείει την αλλαγή κουλτούρας. Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εμπορίου και της εύρεσης καναλιών διανομής στο εξωτερικό με τη χρήση ΤΠΕ προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων ανάπτυξης και επέκτασης των επιχειρήσεων. Οι ελληνικές επιχειρήσεις οφείλουν να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα που επιβάλει την τεχνολογική προσαρμογή ειδικά μέσα στις συνθήκες και τους κινδύνους που έχει δημιουργήσει η πανδημία του Covid – 19. Οι κυβερνήσεις των κρατών μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στον μετριασμό των κινδύνων που σχετίζονται με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών αλλά και του κόστους που συνεπάγονται εξομαλύνοντας τον τρόπο μετάδοσης της γνώσης και την προώθηση καλύτερων τεχνολογιών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας των εξαγωγών.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.subjectεξαγωγική δράσηel
dc.subjectΔιαφοροποίηση μάνατζμεντel
dc.subjectΤΠΕel
dc.titleΟ ρόλος των νέων τεχνολογιών στην ανάπτυξη των εξαγωγών και στη διαφοροποίηση του μάνατζμεντ.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapanikolaouStylianiMsc2020.pdf594.63 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons