Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25466
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΓιαννακοπούλου, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2021-06-07T13:06:56Z-
dc.date.available2021-06-07T13:06:56Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25466-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η εξέταση της εφαρμογής των αρχών ολικής ποιότητας στο διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εμπειρικό επίπεδο. Βασικός στόχος είναι να αποτυπωθούν οι πρακτικές ΔΟΠ που ακολουθούνται εντός μιας επιχείρησης διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται η ΔΟΠ από τους εργαζόμενους μιας τέτοιας επιχείρησης. Προηγήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σε σύγχρονες θεωρητικές και εμπειρικές έρευνες. Η μέθοδος έρευνας είναι η μελέτη περίπτωσης, ενώ η προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι ποσοτική (ανάλυση ποσοτικών δεδομένων). Το εργαλείο της έρευνας ήταν το ερωτηματολόγιο το οποίο βασίστηκε στην έρευνα των Karani & Bischange (2011). Με τη χρήση του Microsoft Excel και του SPSS 20.0 εξετάστηκε ο ρόλος της ηγεσίας, η εστίαση στην ικανοποίηση των πελατών, η εμπλοκή των εργαζομένων, η προσέγγιση των διαδικασιών, η συνεχής βελτίωση και η επιλογή των προμηθευτών. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν την ενθάρρυνση ομαδικής εργασίας, ο ρόλος της ηγεσίας έχει θετικό αντίκτυπο στην εφαρμογή της ΔΟΠ, η εστίαση στην ικανοποίηση του πελάτη ωφελεί την εφαρμογή της ΔΟΠ, ενώ η επιχείρηση καλείται να αντιμετωπίσει τους εργαζόμενους ως εσωτερικούς πελάτες. Ακόμη, φαίνεται πως υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και απαιτούνται μέτρα για την καλύτερη διαχείριση της ΔΟΠ. Συνολικά, η επιχείρηση εστιάζει πολύ στην εξυπηρέτηση των πελατών και αναγνωρίζει τη σημασία του ανθρωπίνου δυναμικού ως πόρου της επιχείρησης. Η συμμετοχή των εργαζομένων στην εφαρμογή της ΔΟΠ αποτελεί σημαντικό παράγοντα του οποίου η εφαρμογή ταιριάζει σε πληθώρα επιχειρήσεων και είναι ικανός παράγοντας επιρροής της αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητάς τους. Η διοίκηση ακολουθεί μάλλον ένα δημοκρατικό στυλ ηγεσίας το οποίο ευνοεί τη συμμετοχή και εμπλοκή των εργαζομένων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και ανάληψης πρωτοβουλιών.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΥλοποίηση αρχών ολικής ποιότηταςel
dc.subjectΔιεθνές ηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.titleΥλοποίηση αρχών ολικής ποιότητας στο διεθνές ηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiannakopoulouChrysoulaMcs2020.pdf626.46 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons