Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ταμπούρης, Ευθύμιος | el |
dc.contributor.author | Ματάκια, Ευανθία | el |
dc.date.accessioned | 2021-06-03T12:04:34Z | - |
dc.date.available | 2021-06-03T12:04:34Z | - |
dc.date.issued | 2021 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25411 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. | el |
dc.description.abstract | Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των δεξιοτήτων που θα είναι απαραίτητες σε μια κοινωνία που θα επικρατεί η τεχνητή νοημοσύνη. Το πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης ακόμα ωριμάζει και οι δεξιότητες που επιχειρείται να αναλυθούν δεν είναι ακόμα σαφείς. Αφορά έναν κλάδο που αναπτύσσεται μέρα με την μέρα, καθιστώντας δύσκολο να χαρτογραφηθεί και να αναλυθεί. Οι δεξιότητες που έχουν εντοπιστεί φαίνεται ότι επαναλαμβάνονται και θα έχουν σημαντική σημασία στον ανώριμο αλλά εξελισσόμενο αυτό κόσμο. Μέσα από την μελέτη αυτή, γίνεται ανάλυση των αλλαγών που προκύπτουν από την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και της τεχνολογίας γενικότερα. Οι αλλαγές που θα προκύψουν από την χρήση της τεχνολογίας ήδη είναι ορατές. Η εικόνα που θα προκύψει από αυτές τις αλλαγές θα μπορέσει στην συνέχεια να υποδείξει τις ικανότητες που θα πρέπει να έχουν εκείνοι που θα ζήσουν στην κοινωνία αυτή. Η μελέτη των ψηφιακών δεξιοτήτων αφορά όχι μόνο τις δεξιότητες στο σύνολό τους, αλλά και τον τρόπο που μπορούν αυτές να καλλιεργηθούν. Επιπλέον, γίνεται αντιληπτό ότι αυτές οι αλλαγές δεν είναι τόσο μακρινές. Επομένως, οι σημερινοί μαθητές είναι αυτοί που θα βιώσουν αυτές τις αλλαγές ως ενήλικοι πλέον, πρώτοι. Έμφαση δίνεται επομένως στους μαθητές, καθώς όπως προκύπτει και από την μελέτη, η τεχνητή νοημοσύνη, ήδη έχει κάνει την εμφάνισή της στη καθημερινότητα και όχι μόνο σε εξιδεικευμένους κλάδους | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.subject | Υπολογιστική σκέψη | el |
dc.subject | Ψηφιακές δεξιότητες | el |
dc.subject | Μαθητές | el |
dc.title | Μελέτη ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών σε μια κοινωνία που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα | el |
Appears in Collections: | ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
MatakiaEvanthiaMsc2021.pdf | 801.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License