Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25373
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρωτόγερος, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΔουδουλιάκης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2021-05-12T09:26:21Z-
dc.date.available2021-05-12T09:26:21Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25373-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΚαθώς η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, όλο και περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις ανάγκες τους. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει αύξηση στην διεκπαιρέωση ηλεκτρονικών αγορών. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, με αποτέλεσμα η ανάγκη για τον βέλτιστο σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης να είναι επιτακτική. Για το λόγο αυτό, υπήρξε η ανάγκη σχεδίασης της ιστοσελίδας με στόχο την καλύτερη ‘’Εμπειρία Χρήστη’’, δηλαδή με λίγα λόγια, να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκεςτων χρηστών και να καθιστά εύκολη την επίτευξη των στόχων τους. Έχουν πραγματοποιηθεί διάφορες έρευνες για την εύρεση καλύτερων τεχνικών σχεδίασης ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου με στόχο την βέλτιστη Εμπειρία Χρήστη. Παρ’όλο που υπάρχουν τεχνικές οι οποίες μπορούν να ακολουθηθούν από μια εταιρία, η αντίστοιχη μέθοδος που θα ακολουθήσει η τελευταία, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, όπως για παράδειγμα το κοινό που στοχεύει και τι είναι διαθέσιμη να ξοδέψει ώστε να πραγματοποιήθεί η έρευνα. Η ακόλουθη διπλωματική εργασία εξετάζει το κατά πόσο ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου, επηρρεάζει την Εμπειρία Χρήστη αυτής, με την παραγματοποίηση έρευνας σε δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο, αφού πρώτα κατασκευαστεί ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου με τη χρήση των τεχνολογιών HTML, CSS και JavaScript, πραγματοποιείται μια σειρά από συνεντεύξεις σε πιθανούς χρήστες της ιστοσελίδας με σκοπό τη βελτίωση της Εμπειρίας Χρήστη αυτής. Αφού γίνουν οι αλλαγές με βάση τις αντίστοιχες απαντήσεις , σε δεύτερο στάδιο οι χρήστες τίθενται να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετιζόμενο με πτυχές της Εμπειρίας Χρήστη, για την περαιτέρω εύρεση ενδεχόμενων προβλημάτων.Τέλος, καταγράφονται τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και δίνονται προτάσεις βελτίωσης με βάση αυτά.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕμπειρία χρήστηel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΣχεδίαση ιστοτόπουel
dc.titleΜελέτη της επίπτωσης της σχεδίασης ενός ιστοτόπου ηλεκτρονικού εμπορίου με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DoudouliakisGeorgiosMsc2021.pdf4.04 MBAdobe PDFView/Open
DoudouliakisGeorgiosMsc2021present.pdf446.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.