Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25373
Συγγραφέας: Δουδουλιάκης, Γεώργιος
Τίτλος: Μελέτη της επίπτωσης της σχεδίασης ενός ιστοτόπου ηλεκτρονικού εμπορίου με σκοπό τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Πρωτόγερος, Νικόλαος
Περίληψη: Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς, όλο και περισσότεροι άνθρωποι τείνουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για τις ανάγκες τους. Τα τελευταία χρόνια, υπάρχει αύξηση στην διεκπαιρέωση ηλεκτρονικών αγορών. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών, με αποτέλεσμα η ανάγκη για τον βέλτιστο σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης να είναι επιτακτική. Για το λόγο αυτό, υπήρξε η ανάγκη σχεδίασης της ιστοσελίδας με στόχο την καλύτερη ‘’Εμπειρία Χρήστη’’, δηλαδή με λίγα λόγια, να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκεςτων χρηστών και να καθιστά εύκολη την επίτευξη των στόχων τους. Έχουν πραγματοποιηθεί διάφορες έρευνες για την εύρεση καλύτερων τεχνικών σχεδίασης ιστοσελίδων ηλεκτρονικού εμπορίου με στόχο την βέλτιστη Εμπειρία Χρήστη. Παρ’όλο που υπάρχουν τεχνικές οι οποίες μπορούν να ακολουθηθούν από μια εταιρία, η αντίστοιχη μέθοδος που θα ακολουθήσει η τελευταία, εξαρτάται και από άλλους παράγοντες, όπως για παράδειγμα το κοινό που στοχεύει και τι είναι διαθέσιμη να ξοδέψει ώστε να πραγματοποιήθεί η έρευνα. Η ακόλουθη διπλωματική εργασία εξετάζει το κατά πόσο ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου, επηρρεάζει την Εμπειρία Χρήστη αυτής, με την παραγματοποίηση έρευνας σε δύο στάδια. Στο πρώτο στάδιο, αφού πρώτα κατασκευαστεί ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου με τη χρήση των τεχνολογιών HTML, CSS και JavaScript, πραγματοποιείται μια σειρά από συνεντεύξεις σε πιθανούς χρήστες της ιστοσελίδας με σκοπό τη βελτίωση της Εμπειρίας Χρήστη αυτής. Αφού γίνουν οι αλλαγές με βάση τις αντίστοιχες απαντήσεις , σε δεύτερο στάδιο οι χρήστες τίθενται να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετιζόμενο με πτυχές της Εμπειρίας Χρήστη, για την περαιτέρω εύρεση ενδεχόμενων προβλημάτων.Τέλος, καταγράφονται τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου και δίνονται προτάσεις βελτίωσης με βάση αυτά.
Λέξεις Κλειδιά: Εμπειρία χρήστη
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σχεδίαση ιστοτόπου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DoudouliakisGeorgiosMsc2021.pdf4.04 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
DoudouliakisGeorgiosMsc2021present.pdf446.84 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.