Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25349
Author: Ταρατόρας, Νικόλαος
Title: Εφαρμογή του project management (διαχείριση έργων) στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σχεδιασμός – μέσω δομής ανάλυσης εργασιών (WBS) – μαθήματος με χρήση καινοτόμων πρακτικών και σύγκρισή του με παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας
Date Issued: 2021
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμού
Supervisor: Σκιαδάς, Δημήτριος
Abstract: Η ανάπτυξη του Project Management στην εκπαίδευση έχει προκύψει ως απόρροια των νέων εκπαιδευτικών απαιτήσεων που είναι αποτέλεσμα της ραγδαίας τεχνολογικής προόδου. Οι μέθοδοι του μπορούν να βοηθήσουν τους μαθητές και μαθήτριες να αναπτύξουν πέρα από τα κλασικά μαθησιακά πεδία και μια σειρά από δεξιότητες, χρήσιμες σε όλες τις πτυχές της ζωής τους, από πολύ μικρή ηλικία. Το Project Based Learning αποτελεί μια δυναμική μέθοδο εκμάθησης που οργανώνεται μέσα από project. Σημαντική στην υιοθέτηση αυτών των πρακτικών είναι και η συμβολή της εκπαιδευτικής ρομποτικής και του εκπαιδευτικού προγραμματισμού για την υλοποίηση τέτοιων έργων. Για την υλοποίηση των projects μία μέθοδος που προτείνεται είναι η Δομή Ανάλυσης Εργασιών (Work Breakdown Structure – WBS). Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η παρουσίαση ενός μαθήματος με θέμα την ανακύκλωση με τη μέθοδο WBS, με την ενσωμάτωση των πρακτικών της εκπαιδευτικής ρομποτικής σε αντιπαραβολή με ένα παραδοσιακό μάθημα με το ίδιο θέμα. Μέσα από το σχεδιασμό του μαθήματος και της σύγκρισής του με την παραδοσιακή μέθοδο διδασκαλίας προέκυψαν αντίστοιχα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δύο μεθόδων.
Keywords: Project management
Εκπαίδευση
WBS
Πρότζεκτ
Ρομποτική
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TaratorasNikolaosMsc2021.pdf718.12 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons