Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25343
Author: Ρουντένκο, Λαρίσα
Title: Το revenue management και ο ρόλος του στα ξενοδοχειακά καταλύματα στην εποχή του COVID-19
Date Issued: 2021
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Αντικειμενικός σκοπός της εργασίας αυτής, είναι να ερευνήσουμε τον ρόλο και την σημασία του Revenue Management στο ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και να ορίσουμε την σημαντικότητα του ή μη στην αποτελεσματική ανάπτυξη των εσόδων μιας επιχείρησης, ίσως σε μία από τις πιο κρίσιμες περιόδους που περνά η τουριστική βιομηχανία λόγω της Πανδημίας COVID-19 που έχει πλήξει και θα συνεχίσει να πλήττει όλες τις επιχειρησιακές δραστηριότητες των οικονομικών κλάδων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εκπόνηση της εργασίας , βασίστηκε στην βιβλιογραφική έρευνα αλλά και στην ποσοτική ανάλυση με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. Ξεκινώντας από το παρελθόν και καταλήγοντας στην σύγχρονη εποχή, πραγματοποιήθηκε η ανάλυση της έννοιας του τουρισμού και του ρόλου του Revenue Management στα Ελληνικά ξενοδοχειακά καταλύματα. Στην συνέχεια διερευνούμε την σημασία του, σε ποιες αρχές βασίζεται, τι επηρεάζει αυτές τις αρχές και τελικά πόσο σημαντικό ρόλο θα παίξει το Revenue Management στην εποχή της πανδημίας και των νέων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί παγκοσμίως.
Keywords: Ξενοδοχειακή βιομηχανία
Revenue management
COVID-19
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
RountenkoLarisaMsc2021.pdfΡουντένκο Λαρίσα3.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons