Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότσου, Ροδούλαel
dc.contributor.authorΣαββίδου, Νίκηel
dc.date.accessioned2021-04-16T08:20:22Z-
dc.date.available2021-04-16T08:20:22Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25334-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται από τον πρωταρχικό ρόλο που έχει λάβει στη ζωή όλων μας η τεχνολογία. Όπως δήλωσαν οι Blank και Reisdorf (2012, σελ. 537), το Web 2.0 αποτελεί «κάτι περισσότερο από μια πηγή πληροφοριών, πρόκειται για ένα μέρος όπου οι απλοί άνθρωποι συνεισφέρουν περιεχόμενο μέσω ιστολογιών, κριτικών πελατών ή άλλων δημόσιων δημοσιεύσεων». Πιο συγκεκριμένα τα social media ή αλλιώς μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποτελούν προέκταση της καθημερινότητας των περισσότερων ανθρώπων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν και στον τομέα του τουρισμού, που αποτελεί μια πολύ μεγάλη βιομηχανία, η οποία στη χώρα μας είναι βασική πηγή εσόδων. Τα σχόλια των χρηστών έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια δυναμική αλλαγή στον τουρισμό (Bigné, Caplliure, & Miquel, 2016). Επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων, τη δημιουργία εκστρατειών μάρκετινγκ και την επικοινωνία με τους πελάτες. Η πληροφορία είναι αυτή που δεσπόζει στον τουρισμό, αφού οι τουρίστες θα αναζητήσουν ό,τι χρειάζονται στο διαδίκτυο. Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να ερευνήσει τη στάση των Ρώσων τουριστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λαμβάνοντας υπόψη τον προφίλ τους στο TripAdvisor, αλλά και πως ακριβώς συμπεριφέρονται μέσω αυτού, σε σχέση με άλλες εθνικότητες. Θα διευκρινιστεί η μετα-αγοραστική συμπεριφορά τους και πως αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί τελικά σαν πληροφορία από τους ξενοδόχους.el
dc.format.extent174el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.subjectΜετα-αγοραστική συμπεριφοράel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectTripAdvisoren
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectΡώσοι τουρίστεςel
dc.subjecteWOMen
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.titleΗ μετα-αγοραστική συμπεριφορά των Ρώσων τουριστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SavvidouNikiMsc2021.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons