Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25317
Author: Μπάτζιος, Αθανάσιος
Title: Εστίαση ενός ξενοδοχείου στις ανάγκες ενός επισκέπτη και η επίδρασή τους στην αξία που αποκομίζει ο επισκέπτης
Date Issued: 2021
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της εστίασης ενός ξενοδοχείου στις ανάγκες ενός επισκέπτη και η επίδραση τους στην αξία που αποκομίζει ο επισκέπτης. Η διασφάλιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών κρίνεται στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον των επιχειρήσεων ως καταλυτικός παράγοντας βιωσιμότητας, κερδοφορίας και μακροπρόθεσμης ανταγωνιστικότητας. Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στον ξενοδοχειακό κλάδο αποτελεί σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης και διάδοσης της πίστης και της ικανοποίησης των πελατών. Αφού πραγματοποιηθεί μια εκτενής βιβλιογραφική ανασκόπηση για την ποιότητα των υπηρεσιών, την ικανοποίηση των πελατών και την πίστη στην επωνυμία μιας επιχείρησης, πραγματοποιείται μια έρευνα σε 100 πελάτες ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων ώστε να αναδειχθεί το επίπεδο ικανοποίησης τους από τα ξενοδοχεία, από την εικόνα των ξενοδοχείων και τις ιδιότητες του ξενοδοχείου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι πελάτες είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα ξενοδοχεία, ενώ ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την εστίαση του ξενοδοχείου στις ανάγκες και στις προσδοκίες τους, στην στάση του προσωπικού και στις ιδιότητες του ξενοδοχείου.
Keywords: Ξενοδοχείο
Επισκέπτης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BatziosAthanasiosMsc2021.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons