Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25270
Author: Φωτιάδης, Ιορδάνης
Title: Προσέλκυση και επιλογή εργαζομένων σε τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
Alternative Titles: Recruiting and selecting employees in tourism businesses in Greece
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Supervisor: Κάτου, Αναστασία
Abstract: Η παρούσα διπλωματική μελέτη έχει ως αντικείμενο, να εξετάσει τις απόψεις των εργαζόμενων του τουριστικού κλάδου πάνω σε θέματα προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού. Για τον λόγο αυτό και έγινε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 40 εργαζομένων σε δύο μεγάλα ξενοδοχεία της Μακεδονίας. Η ευρύτερη εικόνα είναι, πως οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν πάρει ιδιαίτερα σοβαρά το ζήτημα της προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού, καθώς από αυτούς κρίνεται η βιωσιμότητα αλλά και η μελλοντική εξέλιξη της επιχείρησης τους. Για να το κάνουν αυτό χρησιμοποιούν διάφορες μεθόδους προσέλκυσης και επιλογής και επίσης περνάνε από συνέντευξη τους καλύτερους γι΄αυτούς υποψηφίους. Βέβαια, σίγουρα υπάρχει χώρος για βελτίωση. Αυτό μπορεί να γίνει με την έμφαση στη σχεδίαση και ανάπτυξη κατάλληλα οργανωμένων κέντρων αξιολόγησης, στην έμφαση των ψυχομετρικών τεστ και την μεγαλύτερη χρήση των social media για μεγαλύτερη προσέλκυση υποψηφίων, καθώς επίσης και στην πιο διαδραστική απεικόνιση καταστάσεων προς σωστότερη και αποτελεσματικότερη επιλογή υποψηφίων.
Keywords: Τουρισμός
Προσέλκυση εργαζομένων
Επιλογή εργαζομένων
Τουριστικές επιχειρήσεις Ελλάδα
Τουρισμός Ελλάδα
Προσέλκυση και επιλογή εργαζομένων
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FotiadisIordanisMsc2020.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons