Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25236
Συγγραφέας: | Πάτσιος, Ηρακλής |
Τίτλος: | Διερεύνηση απόψεων και στάσεων Ελλήνων ενηλίκων εκπαιδευομένων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για τη μέθοδο e-learning στην Ελλάδα |
Ημερομηνία Έκδοσης: | 2021 |
Τμήμα: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης |
Επόπτης Καθηγητής: | Δαγδιλέλης, Βασίλειος |
Περίληψη: | Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η ηλεκτρονική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning) στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των Ελλήνων ενήλικων εκπαιδευόμενων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για την μέθοδο e-learning στην Ελλάδα. Από την έρευνα που διεξήχθη διαπιστώθηκε γενικά θετική στάση απέναντι στα προγράμματα e-learning, ωστόσο με περιθώρια βελτίωσης. Από την συσχέτιση της στάσης των ερωτώμενων με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους, διαπιστώθηκε ότι οι παραγωγικές ηλικίες (25-50 ετών) έχουν πιο θετική στάση απέναντι στα προγράμματα e-learning, ενώ διαπιστώθηκε και μια ελαφρώς μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα από τους άντρες. Επίσης, θετικότερη εμφανίστηκε η στάση των ερωτώμενων που διαμένουν σε αστικές περιοχές. Τέλος, δεν εντοπίστηκε καμία συσχέτιση μεταξύ της στάσης των ερωτώμενων και το είδος της εκπαίδευσης (τυπική / μη τυπική). |
Λέξεις Κλειδιά: | Εκπαίδευση Ενηλίκων Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Ηλεκτρονική Μάθηση E-learning |
Πληροφορίες: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. |
Δικαιώματα: | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές |
Εμφανίζεται στις Συλλογές: | ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ) |
Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο | Περιγραφή | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|---|
PatsiosIraklisMsc2021.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | Προβολή/Ανοιγμα |
Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons