Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25236
Συγγραφέας: Πάτσιος, Ηρακλής
Τίτλος: Διερεύνηση απόψεων και στάσεων Ελλήνων ενηλίκων εκπαιδευομένων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για τη μέθοδο e-learning στην Ελλάδα
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η ηλεκτρονική εξ αποστάσεως εκπαίδευση (e-learning) στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθούν οι απόψεις και οι στάσεις των Ελλήνων ενήλικων εκπαιδευόμενων σε τυπικές και μη τυπικές μορφές εκπαίδευσης για την μέθοδο e-learning στην Ελλάδα. Από την έρευνα που διεξήχθη διαπιστώθηκε γενικά θετική στάση απέναντι στα προγράμματα e-learning, ωστόσο με περιθώρια βελτίωσης. Από την συσχέτιση της στάσης των ερωτώμενων με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους, διαπιστώθηκε ότι οι παραγωγικές ηλικίες (25-50 ετών) έχουν πιο θετική στάση απέναντι στα προγράμματα e-learning, ενώ διαπιστώθηκε και μια ελαφρώς μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα από τους άντρες. Επίσης, θετικότερη εμφανίστηκε η στάση των ερωτώμενων που διαμένουν σε αστικές περιοχές. Τέλος, δεν εντοπίστηκε καμία συσχέτιση μεταξύ της στάσης των ερωτώμενων και το είδος της εκπαίδευσης (τυπική / μη τυπική).
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαίδευση Ενηλίκων
Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Μάθηση
E-learning
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PatsiosIraklisMsc2021.pdf1.33 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons