Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25217
Author: Θεοχαρόπουλος, Φώτιος
Title: Η χρήση των chatbots στην εκπαίδευση
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Βλαχοπούλου, Μάρω
Abstract: Μέσα από τη μελέτη αυτή παρουσιάζεται η καινοτόμα εφαρμογή στον χώρο της εκπαίδευσης, τα εκπαιδευτικά Chatbots. Συγκεκριμένα παρουσιάζεται ο τρόπος λειτουργίας τους, τα οφέλη και η χρησιμότητα τους για τη μαθησιακή διαδικασία. Γίνεται επίσης μια πρόταση εφαρμογής ενός εκπαιδευτικού Chatbot τεχνητής νοημοσύνης στις πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης του Υπουργείου παιδείας. Το θεωρητικό πλαίσιο βασίστηκε στη διερεύνηση επιστημονικών άρθρων, πηγών και ερευνών. Στη συνέχεια της εργασίας αναπτύχθηκε ένα προτεινόμενο μοντέλο αποδοχής τεχνολογίας, για τη διερεύνηση της πρόθεσης Υιοθέτησης του εκπαιδευτικού Chatbot από τους δυνητικούς χρήστες (Εκπαιδευτικούς). Το μοντέλο που προτείνεται, βασίστηκε στο αναγνωρισμένο μοντέλο αποδοχής τεχνολογίας UTAUT, σε συνδυασμό με τη μελέτη συναφών επιστημονικών ερευνών και προσαρμόστηκε στο πεδίο της διερεύνησης μας, με την κατάλληλη τροποποίηση (ενσωμάτωση-αφαίρεση) των απαραίτητων δεικτών. Για τη δοκιμή του μοντέλου, χρησιμοποιήθηκε η διερευνητική μέθοδος του ερωτηματολογίου, το οποίο απευθύνθηκε σε εκπαιδευτικούς Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Το δείγμα που συγκεντρώθηκε ήταν 126 υποκειμένων, ενώ πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων, για την εξαγωγή των συμπερασμάτων.
Keywords: Chatbots
Παιδαγωγικοί Βοηθοί
Μοντέλα Αποδοχής Τεχνολογίας
UTAUT
Eξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Μικτή μάθηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TheocharopoulosFotiosMsc2020.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons