Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25179
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Γεωργιάδου, Στεργιανή | el |
dc.date.accessioned | 2021-03-05T17:18:39Z | - |
dc.date.available | 2021-03-05T17:18:39Z | - |
dc.date.issued | 2021 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25179 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική μελέτη είχε ως σκοπό την αξιολόγηση της δυνατότητας των μαθητών με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, να ενεργοποιούν το γνωστικό σχήμα της πράξης της διαίρεσης, κατά την επίλυση λεκτικών αριθμητικών προβλημάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 73 μαθητές χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και 56 μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες (37 μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε.Μ.Δ.) και 18 Μαθητές με Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)). Όλοι ήταν μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης του δημοτικού σχολείου. Για την πραγματοποίηση των μαθησιακών ελέγχων, αξιοποιήθηκε αυτοσχέδιο εργαλείο αξιολόγησης, που περιελάμβανε 6 ιστορίες-προβλήματα διαίρεσης (3 μερισμού και 3 μέτρησης), που για την επίλυσή τους απαιτούνταν μόνο μια πράξη κάθε φορά. Οι μαθητές καλούνταν να περιγράψουν την κατάσταση που αναφέρονταν σε κάθε πρόβλημα, να αναφέρουν την ενέργεια που απαιτούνταν για την επίλυση του προβλήματος και να κατονομάσουν την κατάλληλη πράξη. Μέσα από την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι τόσο οι μαθητές χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην ενεργοποίηση του γνωστικού σχήματος της διαίρεσης, κατά την επίλυση λεκτικών αριθμητικών προβλημάτων. | el |
dc.format.extent | 97 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.subject | Επίλυση μαθηματικών προβλημάτων | el |
dc.subject | Λεκτικά αριθμητικά προβλήματα | el |
dc.subject | Γνωστικό σχήμα της διαίρεσης | el |
dc.subject | Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε.Μ.Δ) | el |
dc.subject | Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) | el |
dc.subject | Αξιολόγηση | el |
dc.title | Διερεύνηση γνωστικού σχήματος διαίρεσης σε μαθητές Δ΄ και Ε΄ δημοτικού με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες | el |
dc.title.alternative | Assessment of the cognitive scheme of division of 4th and 5th graders with mild educational needs | en |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
GeorgiadouStergianiMsc2021.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.