Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΓεωργιάδου, Στεργιανήel
dc.date.accessioned2021-03-05T17:18:39Z-
dc.date.available2021-03-05T17:18:39Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25179-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική μελέτη είχε ως σκοπό την αξιολόγηση της δυνατότητας των μαθητών με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, να ενεργοποιούν το γνωστικό σχήμα της πράξης της διαίρεσης, κατά την επίλυση λεκτικών αριθμητικών προβλημάτων. Στην έρευνα συμμετείχαν 73 μαθητές χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και 56 μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες (37 μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε.Μ.Δ.) και 18 Μαθητές με Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής/Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)). Όλοι ήταν μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης του δημοτικού σχολείου. Για την πραγματοποίηση των μαθησιακών ελέγχων, αξιοποιήθηκε αυτοσχέδιο εργαλείο αξιολόγησης, που περιελάμβανε 6 ιστορίες-προβλήματα διαίρεσης (3 μερισμού και 3 μέτρησης), που για την επίλυσή τους απαιτούνταν μόνο μια πράξη κάθε φορά. Οι μαθητές καλούνταν να περιγράψουν την κατάσταση που αναφέρονταν σε κάθε πρόβλημα, να αναφέρουν την ενέργεια που απαιτούνταν για την επίλυση του προβλήματος και να κατονομάσουν την κατάλληλη πράξη. Μέσα από την ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι τόσο οι μαθητές χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όσο και οι μαθητές με Ήπιες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες στην ενεργοποίηση του γνωστικού σχήματος της διαίρεσης, κατά την επίλυση λεκτικών αριθμητικών προβλημάτων.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπίλυση μαθηματικών προβλημάτωνel
dc.subjectΛεκτικά αριθμητικά προβλήματαel
dc.subjectΓνωστικό σχήμα της διαίρεσηςel
dc.subjectΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Ε.Μ.Δ)el
dc.subjectΔιαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)el
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.titleΔιερεύνηση γνωστικού σχήματος διαίρεσης σε μαθητές Δ΄ και Ε΄ δημοτικού με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.title.alternativeAssessment of the cognitive scheme of division of 4th and 5th graders with mild educational needsen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GeorgiadouStergianiMsc2021.pdf1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.