Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΒεργοπούλου, Ζαφειρούλαel
dc.date.accessioned2021-02-23T10:59:46Z-
dc.date.available2021-02-23T10:59:46Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25107-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ σταθερά εξελισσόμενη χρήση και ένταξη των Ρομπότ Κοινωνικής Αρωγής στην Εκπαίδευση και την διδασκαλία καθιστά επιτακτική την ανάγκη μελέτης της αλληλεπίδρασης μεταξύ ανθρώπου και ρομπότ. Στα πλαίσια της έρευνας πραγματοποιήθηκε η διδασκαλία ενός μαθήματος αστρονομία με χρήση του ρομπότ Κοινωνικής Αρωγής «Επιστήμη» του προγράμματος STIMEY και της διαδικτυακής πλατφόρμας του προγράμματος STIMEY. Η παρέμβαση σχεδιάστηκε για να αντικαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία πραγματοποιούμενη από ένα φυσικό πρόσωπο, τον δάσκαλο, με την διδασκαλία εξ αποστάσεως, πραγματοποιούμενη εξ ολοκλήρου από το ρομπότ STIMEY και με την παράλληλη χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας του προγράμματος STIMEY, προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία εις βάθος παρατηρησιακή ανάλυση της ψυχογραφίας των μαθητών, με έμφαση στα συναισθήματα, τις αντιδράσεις, τις εκφράσεις και την αντιμετώπιση τους απέναντι σε αυτήν τη νέα εμπειρία διδασκαλίας, το ποσοστό δέσμευσης στην διαδικασία και συνεργασία μεταξύ των μελών, και για να δώσει απαντήσεις στα ερευνητικά ερωτήματα που έχουν τεθεί. Η διαδικασία και τα ευρήματα αποτέλεσαν και αποτελούν σημείο αναφοράς και εξέλιξης τωρινών και μελλοντικών σχεδιασμών παρεμβάσεων εξ αποστάσεως χρήσης των STEM και του προγράμματος STIMEY στην εκπαιδευτική διαδικασία, η οποία τείνει και εξυπηρετεί καταστάσεις επιδημιολογικών κρίσεων, όπως αυτή που βιώνουμε, αμβλύνοντας κομβικά σημεία ένταξης της επιστήμης, της εξέλιξης και της τεχνολογίας στον μαθησιακό σχεδιασμό, όταν αυτός αντιμετωπίζει κωλύματα δια ζώσης επαφής με εξοπλισμό, παρέχοντας, λοιπόν, λύσεις και σενάρια χρήσης του ακόμη και όταν η διδασκαλία πραγματοποιείται με την χρήση υπολογιστή, διαδικτυακών πλατφόρμων ή εξ αποστάσεως και ασύγχρονα.el
dc.format.extent181el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectΡομποτική Κοινωνικής Αρωγής SARel
dc.subjectSTIMEYen
dc.subjectΑστρονομίαel
dc.subjectΕκπαίδευση STEMel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΣτάσεις μαθητώνel
dc.titleΑξιοποίηση του ρομπότ κοινωνικής αρωγής του προγράμματος STIMEY και της διαδικτυακής πλατφόρμας του προγράμματος STIMEY για διδασκαλία μαθήματος Αστρονομίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VergopoulouZafeiroulaMsc2020present.pdfΠαρουσίαση1.57 MBAdobe PDFView/Open
VergopoulouZafeiroulaMsc2020.pdf6.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.