Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25043
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΤσιγάρα, Ευτέρπη-Ειρήνηel
dc.date.accessioned2021-02-08T09:57:58Z-
dc.date.available2021-02-08T09:57:58Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25043-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποσκοπεί να ερευνήσει τη σχέση της μουσικής ακουστικότητας, της φωνημικής ολοκλήρωσης, διάκρισης και ανάλυσης παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Η φωνημική ολοκλήρωση, διάκριση και ανάλυση συνθέτουν τη φωνημική επίγνωση, μια λειτουργία απαραίτητη για την πρώτη ανάγνωση των παιδιών. Ουσιαστικά η έρευνα μελετά τη σχέση της μουσικής ακουστικότητας με τη φωνημική επίγνωση, και εξετάζει τη σχέση αυτή σε παιδιά της πρώτης και δεύτερης σχολικής τάξης. Στην έρευνα αυτή ερευνήσαμε τη σχέση της ρυθμικής, μελωδικής και συνολικής μουσικής ακουστικότητας με τη κάθε λειτουργία ξεχωριστά και σε κάθε τάξη ξεχωριστά, με σκοπό να αναδείξουμε μια καινούργια κατεύθυνση για το σχεδιασμό αναπτυξιακών προγραμμάτων των παιδιών με αναγνωστικές δυσκολίες. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 30 παιδιά τυπικής ανάπτυξης, 15 από αυτά φοιτούσαν στις τάξεις της Α’ και 15 στις τάξεις της Β’ Δημοτικού. Τα εργαλεία συλλογής δεδομένων είναι οι «Στοιχειώδεις Μετρήσεις της Μουσικής Ακουστικότητας» και το ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας Λ-α-Τ-ω.el
dc.format.extent66el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜουσική ακουστικότηταel
dc.subjectΦωνημική επίγνωσηel
dc.subjectΦωνημική ανάλυσηel
dc.subjectΦωνημική διάκρισηel
dc.subjectΦωνημική ολοκλήρωσηel
dc.titleΗ σχέση της μουσικής ακουστικότητας, της φωνημικής ολοκλήρωσης, διάκρισης και ανάλυσης μαθητών Α και Β δημοτικού: μια μελέτη της συμβολής αυτής στην ειδική αγωγήel
dc.title.alternativeThe relationship between music audiation, phonemic integration, discrimination and analysis of children in the first and second grade: a study on the contribution to special educationen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsigaraEuterpiEiriniMsc2020.pdf701.41 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons