Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25043
Συγγραφέας: Τσιγάρα, Ευτέρπη-Ειρήνη
Τίτλος: Η σχέση της μουσικής ακουστικότητας, της φωνημικής ολοκλήρωσης, διάκρισης και ανάλυσης μαθητών Α και Β δημοτικού: μια μελέτη της συμβολής αυτής στην ειδική αγωγή
Αλλοι τίτλοι: The relationship between music audiation, phonemic integration, discrimination and analysis of children in the first and second grade: a study on the contribution to special education
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Περίληψη: Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποσκοπεί να ερευνήσει τη σχέση της μουσικής ακουστικότητας, της φωνημικής ολοκλήρωσης, διάκρισης και ανάλυσης παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Η φωνημική ολοκλήρωση, διάκριση και ανάλυση συνθέτουν τη φωνημική επίγνωση, μια λειτουργία απαραίτητη για την πρώτη ανάγνωση των παιδιών. Ουσιαστικά η έρευνα μελετά τη σχέση της μουσικής ακουστικότητας με τη φωνημική επίγνωση, και εξετάζει τη σχέση αυτή σε παιδιά της πρώτης και δεύτερης σχολικής τάξης. Στην έρευνα αυτή ερευνήσαμε τη σχέση της ρυθμικής, μελωδικής και συνολικής μουσικής ακουστικότητας με τη κάθε λειτουργία ξεχωριστά και σε κάθε τάξη ξεχωριστά, με σκοπό να αναδείξουμε μια καινούργια κατεύθυνση για το σχεδιασμό αναπτυξιακών προγραμμάτων των παιδιών με αναγνωστικές δυσκολίες. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 30 παιδιά τυπικής ανάπτυξης, 15 από αυτά φοιτούσαν στις τάξεις της Α’ και 15 στις τάξεις της Β’ Δημοτικού. Τα εργαλεία συλλογής δεδομένων είναι οι «Στοιχειώδεις Μετρήσεις της Μουσικής Ακουστικότητας» και το ψυχομετρικό κριτήριο γλωσσικής επάρκειας Λ-α-Τ-ω.
Λέξεις Κλειδιά: Μουσική ακουστικότητα
Φωνημική επίγνωση
Φωνημική ανάλυση
Φωνημική διάκριση
Φωνημική ολοκλήρωση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsigaraEuterpiEiriniMsc2020.pdf701.41 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons