Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24995
Title: Εισαγωγή στο μάρκετινγκ. Ακαδημαϊκό έτος 2020-2021
Authors: Γρούγιου, Βασιλική
Issue Date: 2021
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24995
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (Ν. 4672/2020, αρθρ. 4, παρ. 2).
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΑΜΕΑ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Intel case study.docx19.98 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Microsoft-Case Study.docx22.37 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 2.docx2.27 MBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 3.docx923.26 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 4.docx1.03 MBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 5.docx2.03 MBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 6.docx1.56 MBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 7.docx354.56 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 8.docx219.27 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 9.docx404 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 10.docx482.64 kBMicrosoft Word XMLView/Open
ΜΑΘΗΜΑ 11.docx116.08 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Περιγραφή μαθήματος-Εισαγωγή στο ΜΚΤ 2020-2021 (1).pdf332.5 kBAdobe PDFView/Open
Πως γράφω τις πηγές (Harvard Reference System) (1).pdf116.59 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons