Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24708
Author: Ελευθερίου, Ζωτικός
Title: Το ψηφιακό μάρκετινγκ ως εργαλείο του εξαγωγικού εμπορίου
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Σήμερα, η τεχνολογία της πληροφορίας και της επικοινωνίας αποτελεί τόσο οικονομικό, όσο και κοινωνικό και πολιτιστικό παράγοντα ανάπτυξης σε αρκετές χώρες. Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι μία από τις νέες μεθόδους μάρκετινγκ που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια, ενώ προκύπτει ως επακόλουθο της εμφάνισης του φαινομένου της τεχνολογίας των πληροφοριών. Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία του είναι το διαδίκτυο, το οποίο έχει σημαντικές επιπτώσεις στις επιχειρηματικές διαδικασίες. Ερέθισμα της παρούσας έρευνας αποτελούν οι δυνατότητες του διαδικτύου ως στρατηγικό εργαλείο για τη βελτίωση των εξαγωγικών επιδόσεων των επιχειρήσεων. Κύριος σκοπός της είναι να αναδείξει πως το ψηφιακό μάρκετινγκ και τα εργαλεία αυτού μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διαμόρφωση και εκτέλεση μιας εξαγωγικής στρατηγικής στις επιχειρήσεις, ώστε να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις διεθνείς αγορές.
Keywords: Διεθνές μάρκετινγκ
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Διεθνής επιχείρηση
Εξαγωγικό εμπόριο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EleftheriouZotikosMsc2020.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons