Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΙωαννίδης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚοτανίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2020-12-08T14:25:54Z-
dc.date.available2020-12-08T14:25:54Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24703-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΤο Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Ecommerce) έχει γνωρίσει τεράστια πρόοδο τα τελευταία χρόνια καταγράφοντας μεγάλους τζίρους σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιχειρήσεις, καταναλωτές και κρατικές υπηρεσίες διαμορφώνουν και χρησιμοποιούν ψηφιακά περιβάλλοντα στα πλαίσια του Ecommerce προκειμένου να εξυπηρετήσουν και να εξυπηρετηθούν διαδικτυακά. Η επέκτασή του στις κινητές συσκευές το μετάλλαξε στο Mobile Commerce δημιουργώντας ένα νέο, ευκολότερο και αμεσότερο κανάλι επικοινωνίας για επιχειρήσεις και καταναλωτές. Με την βοήθεια του Μάρκετινγκ και του ταχύτερου και αποτελεσματικότερου Shipping έγινε ελκυστικότερο στους καταναλωτές. Χάρη σε εργαλεία, όπως τα CMS, οι επιχειρήσεις απέκτησαν μεγαλύτερη παραγωγικότητα στην δημιουργία περιεχομένου για τις ιστοσελίδες τους. Αυτές οι εξελίξεις δημιούργησαν Trends τα οποία αποτυπώνονται σε διάφορες μετρήσεις που γίνονται παγκοσμίως. Η σημαντική πρόοδος που καταγράφει γίνεται εμφανή στην Ψηφιακή Οικονομία, της οποίας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο αποτελεί κομμάτι. Παρά την μεγάλη του όμως πρόοδο, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο έχει αρκετά Αρνητικά σημεία και Θέματα Ασφαλείας που μας επηρεάζουν όλους. Σκοπός της διπλωματικής είναι να παρουσιαστούν οι εξελίξεις στον τομέα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπως αυτές καταγράφονται σήμερα και να περιγραφεί η σημασία του στην Ψηφιακή Οικονομία, με ιδιαίτερη αναφορά στην περίπτωση της Ελλάδας. Προκειμένου να εξεταστεί ο βαθμός στον οποίο οι Ελληνικές επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα του Ecommerce, διεξήχθη έρευνα σε ένα δείγμα 100 ιστοσελίδων Ελληνικών επιχειρήσεων. Σε αυτήν ερευνήθηκε με αντικειμενικά κριτήρια το αν οι ιστοσελίδες εφαρμόζουν ορισμένες σύγχρονες μεθόδους, λειτουργίες και δυνατότητες που προσφέρει το Ecommerce. Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έρευνας παρουσιάζονται στο τέλος της διπλωματικής εργασίας.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectEcommerceen
dc.subjectE-commerceen
dc.subjectDigital Economyen
dc.subjectΗλεκτρονικό Εμπόριοel
dc.subjectΨηφιακή Οικονομίαel
dc.subjectElectronic Commerceen
dc.subjectMcommerceen
dc.subjectMobile Commerceen
dc.subjectM-commerceen
dc.titleΤο ηλεκτρονικό εμπόριο σήμερα και η σημασία του στην ψηφιακή οικονομία: μια μελέτη για Ελληνικές επιχειρήσειςel
dc.title.alternativeEcommerce today and its importance on Digital Economy: A study for Greek businessesel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KotanidisIoannisMsc2020.pdfΕργασία1.54 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons