Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΜητακίδου, Ευδοξίαel
dc.date.accessioned2020-11-26T10:12:09Z-
dc.date.available2020-11-26T10:12:09Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24497-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται σε ιδιωτικούς σχολικούς οργανισμούς, αναφορικά με το βαθμό και το είδος της παρακίνησης που δέχονται από την πλευρά του διευθυντή της σχολικής μονάδας, στην οποία υπηρετούν. Στην εργασία λαμβάνονται υπόψη οι έννοιες που αφορούν την επαγγελματική παρακίνηση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών βάσει των αρχών των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας, των οποίων ο ρόλος είναι κατά βάση παιδαγωγικός και συνδέεται άμεσα με την βελτίωση των διδακτικών πρακτικών, με στόχο την αποτελεσματικότερη μάθηση.el
dc.format.extent119el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΠαρακίνησηel
dc.subjectΕκπαιδευτική διοίκησηel
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον παρακινητικό ρόλο του διευθυντή στην Β΄βάθμια ιδιωτική εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MitakidouEvdoxiaMsc2020.pdf2.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons