Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24497
Συγγραφέας: Μητακίδου, Ευδοξία
Τίτλος: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τον παρακινητικό ρόλο του διευθυντή στην Β΄βάθμια ιδιωτική εκπαίδευση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που εργάζονται σε ιδιωτικούς σχολικούς οργανισμούς, αναφορικά με το βαθμό και το είδος της παρακίνησης που δέχονται από την πλευρά του διευθυντή της σχολικής μονάδας, στην οποία υπηρετούν. Στην εργασία λαμβάνονται υπόψη οι έννοιες που αφορούν την επαγγελματική παρακίνηση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών βάσει των αρχών των εκπαιδευτικών μοντέλων ηγεσίας, των οποίων ο ρόλος είναι κατά βάση παιδαγωγικός και συνδέεται άμεσα με την βελτίωση των διδακτικών πρακτικών, με στόχο την αποτελεσματικότερη μάθηση.
Λέξεις Κλειδιά: Παρακίνηση
Εκπαιδευτική διοίκηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MitakidouEvdoxiaMsc2020.pdf2.32 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons