Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΚορδάμπαλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2020-11-18T10:51:42Z-
dc.date.available2020-11-18T10:51:42Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24445-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ κατανόηση της επίδρασης των διαφημίσεων με περιεχόμενο που αφορά τα έμφυλα στερεότυπα στη παιδική διαφήμιση, μπορεί σίγουρα να βοηθήσει τους διαφημιστές να προσεγγίσουν καλύτερα τα παιδιά ως καταναλωτές περισσότερο αποδοτικά. Η παρούσα μελέτη εξετάζει σε βάθος την επίδραση που έχουν τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα που απευθύνονται σε παιδιά, όσον αφορά τη προώθηση των έμφυλων στερεοτύπων μέσω αυτών. Επίσης μελετάται ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζονται ξεχωριστά τα δύο φύλα μέσω των παιδικών διαφημίσεων. Αρχικά γίνεται μία εισαγωγή με τον ορισμό βασικών εννοιών που χρησιμοποιούνται και στη συνέχεια πραγματοποιείται μία καταγραφή των πιο σημαντικών παλαιότερων αντίστοιχων μελετών που βιβλιογραφικά παρουσιάζουν ενδιαφέρον και σχετίζονται με τα ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας έρευνας. Μετά το θεωρητικό κομμάτι, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της μελέτης, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου σε διαφημιστικά μηνύματα που προβλήθηκαν στο διάστημα Αύγουστος 2019 – Ιούνιος 2020 τα οποία καταγράφηκαν σε δύο δημόσιους και πέντε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ώρες που μελέτες έχουν δείξει πως τα παιδιά παρακολουθούν το περισσότερο χρόνο τηλεόραση. Το δείγμα μας αποτελείται από 198 διαφημίσεις. Χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα spss και αναλύθηκαν στατιστικά οι σχέσεις που δημιουργούνται ανάμεσα στους παράγοντες που βιβλιογραφικά επιλέχθηκαν ως οι πιο σημαντικοί και ενδεικτικοί για την έρευνα μας. Ακολουθούν και παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της μελέτης, όπου αναφέρονται επίσης οι περιορισμοί αλλά και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε.el
dc.format.extent89el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΈμφυλαel
dc.subjectΣτερεότυπαel
dc.subjectΤαυτότηταel
dc.subjectΦύλοel
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΠαιδίel
dc.titleΤα έμφυλα στερεότυπα στη παιδική διαφήμισηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KordampalouDespoinaMsc2020.pdf1.02 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons