Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24445
Συγγραφέας: Κορδάμπαλου, Δέσποινα
Τίτλος: Τα έμφυλα στερεότυπα στη παιδική διαφήμιση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η κατανόηση της επίδρασης των διαφημίσεων με περιεχόμενο που αφορά τα έμφυλα στερεότυπα στη παιδική διαφήμιση, μπορεί σίγουρα να βοηθήσει τους διαφημιστές να προσεγγίσουν καλύτερα τα παιδιά ως καταναλωτές περισσότερο αποδοτικά. Η παρούσα μελέτη εξετάζει σε βάθος την επίδραση που έχουν τα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα που απευθύνονται σε παιδιά, όσον αφορά τη προώθηση των έμφυλων στερεοτύπων μέσω αυτών. Επίσης μελετάται ο τρόπος με τον οποίο προσεγγίζονται ξεχωριστά τα δύο φύλα μέσω των παιδικών διαφημίσεων. Αρχικά γίνεται μία εισαγωγή με τον ορισμό βασικών εννοιών που χρησιμοποιούνται και στη συνέχεια πραγματοποιείται μία καταγραφή των πιο σημαντικών παλαιότερων αντίστοιχων μελετών που βιβλιογραφικά παρουσιάζουν ενδιαφέρον και σχετίζονται με τα ερευνητικά ερωτήματα της παρούσας έρευνας. Μετά το θεωρητικό κομμάτι, ακολουθεί το ερευνητικό μέρος της μελέτης, στο οποίο χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περιεχομένου σε διαφημιστικά μηνύματα που προβλήθηκαν στο διάστημα Αύγουστος 2019 – Ιούνιος 2020 τα οποία καταγράφηκαν σε δύο δημόσιους και πέντε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, σε ώρες που μελέτες έχουν δείξει πως τα παιδιά παρακολουθούν το περισσότερο χρόνο τηλεόραση. Το δείγμα μας αποτελείται από 198 διαφημίσεις. Χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα spss και αναλύθηκαν στατιστικά οι σχέσεις που δημιουργούνται ανάμεσα στους παράγοντες που βιβλιογραφικά επιλέχθηκαν ως οι πιο σημαντικοί και ενδεικτικοί για την έρευνα μας. Ακολουθούν και παρουσιάζονται αναλυτικά τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της μελέτης, όπου αναφέρονται επίσης οι περιορισμοί αλλά και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήθηκε.
Λέξεις Κλειδιά: Διαφήμιση
Έμφυλα
Στερεότυπα
Ταυτότητα
Φύλο
Καταναλωτές
Παιδί
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KordampalouDespoinaMsc2020.pdf1.02 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons