Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιρώνης, Λουκάςel
dc.contributor.authorΜπαρώτα, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2020-11-13T10:26:16Z-
dc.date.available2020-11-13T10:26:16Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24431-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση ενός omnichannel περιβάλλοντος σε μια επιχείρηση λιανικής και συγκεκριμένα σε μια ελληνική αλυσίδα supermarket. Για την ανάλυση του omnichannel περιβάλλοντος τίθεται ως στόχος η ανάλυση της εφοδιαστικής αλυσίδας της επιχείρησης που εφαρμόζει την omnichannel προσέγγιση. Για την μετατροπή όμως μιας εφοδιαστικής αλυσίδας ελληνικής αλυσίδας supermarket σε omnichannel πρέπει να δοθεί προσοχή σε κάποια θέματα. Ένα από τα βασικότερα θέματα είναι πως προσαρμόζεται το θεωρητικό υπόβαθρο για τις omnichannel εφοδιαστικές αλυσίδες σε μια αντίστοιχη για supermarket. Ένα ακόμη θέμα αποτελεί πως αυτή η θεωρητική omnichannel εφοδιαστική αλυσίδα supermarket προσομοιάζει μια πραγματική. Σε αυτήν την εργασία θα γίνει ανάλυση για αυτά τα δύο ερωτήματα. Θα παρουσιαστεί αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο που υπάρχει πάνω στην omnichannel προσέγγιση, καθώς επίσης και πως αυτό εφαρμόζεται στο λιανεμπόριο των supermarket. Στη συνέχεια, θα αναπτυχθεί ένα μαθηματικό πρότυπο με σκοπό την αναπαράσταση μιας πραγματικής εφοδιαστικής αλυσίδας μιας ελληνικής αλυσίδας supermarket. Αυτό το μαθηματικό πρότυπο θα βασίζεται στη θεωρία της Δυναμικής Συστημάτων. Για την αναπαράσταση του προτύπου θα χρησιμοποιηθεί το προσομοιωτικό λογισμικό Vensim. Η δημιουργία του μαθηματικού προτύπου σε συνδυασμό με το λογισμικό Vensim και το θεωρητικό υπόβαθρο που θα βρεθεί από την αντίστοιχη βιβλιογραφία για τις omnichannel εφοδιαστικές αλυσίδες, θα οδηγήσει στην μελέτη της λειτουργίας της συγκεκριμένης εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς επίσης και στην απάντηση των ερωτημάτων που έχουν δημιουργηθεί.el
dc.format.extent97el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectOmnichannel λιανεμπόριοel
dc.subjectOmnichannel ενσωμάτωσηel
dc.subjectOmnichannel εφοδιαστική αλυσίδαel
dc.subjectΘεωρία της δυναμικής συστημάτωνel
dc.subjectΛογισμικό Vensimel
dc.titleΑνάπτυξη πολυκαναλικού (omni-channel) περιβάλλοντος σε ελληνική αλυσίδα σουπερμάρκετel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BarotaIoannaMsc2020.pdf4.36 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons