Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24426
Author: Κωνσταντινίδου, Ευθαλία
Title: Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ, δράσεις ευαισθητοποίησης του κοινού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Οι φαρμακευτικές εταιρείες προσπαθούν σκληρά να συμβαδίσουν με τις αλλαγές που επιφέρει η ψηφιακή τεχνολογία. Οι κινητές επικοινωνίες, το cloud, τα προηγμένα εργαλεία ανάλυσης και το διαδίκτυο συγκαταλέγονται στις καινοτομίες που αρχίζουν να μεταμορφώνουν τη βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης. Οι εταιρείες προσπαθούν να βελτιστοποιήσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες επειδή ένα μεγάλο μέρος των πελατών τους βρίσκεται σε αυτόν τον χώρο. Η παρούσα εργασία έχει ως κύριο στόχο την ανάλυση του κλάδου και την κατανόηση της χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ στη βιομηχανία των φαρμάκων. Έτσι στο θεωρητικό μέρος γίνεται λόγος για το ψηφιακό και κατ’ επέκταση το φαρμακευτικό μάρκετινγκ έτσι ώστε μέσα από προηγούμενες μελέτες και έρευνες να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο για την περαιτέρω έρευνα που αναλύεται στο δεύτερο μέρος. Από το επαγωγικό μέρος, αναδείχθηκε πως οι άνδρες επηρεάζονται περισσότερο ως προς τις αποφάσεις που αφορούν την υγεία τους από τα μηνύματα που λαμβάνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, μεγαλύτερη επιρροή εμφανίζουν οι ηλικίες από 50 έως 59 ετών, οι ερωτηθέντες που κατάγονται από κάποια άλλη χώρα, οι απόφοιτοι μεταλυκειακής εκπαίδευσης, οι ελεύθεροι επαγγελματίες και όσοι έχουν εισόδημα από 1001 έως 1500 ευρώ. Συνεχίζοντας, οι ερωτηθέντες από 60 ετών και άνω φαίνεται να επαληθεύουν πιο συχνά τις πληροφορίες που λαμβάνουν. Ακόμη, πιο συχνά επαληθεύουν πληροφορίες οι Έλληνες του δείγματος, οι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου, οι συνταξιούχοι και όσοι δηλώνουν εισόδημα από 1501 έως 2000 ή πάνω από 2000. Τέλος, παρατηρήθηκε πως οι ερωτηθέντες που χρησιμοποιούν Facebook ή κάποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (εκτός Facebook, Twitter ή Instagram) είναι πιο πιθανό να επαληθεύουν πάντα τις πληροφορίες που λαμβάνουν από αυτά. Ακόμη, όσοι δεν χρησιμοποιούν Twitter για την ενημέρωση τους αναφορικά με τον Covid-19 είναι πιθανότερο να επαληθεύουν τις πληροφορίες που συναντάνε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Keywords: Ψηφιακό φαρμακευτικό μάρκετινγκ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KonstantinidouEuthaliaMsc2020.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons