Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24425
Author: Παπαδοπούλου, Αγγελική
Title: Στρατηγικές προώθησης συνταγογραφούμενων φαρμακευτικών σκευασμάτων: σύγχρονες τάσεις, προκλήσεις και προοπτικές
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Στη φαρμακευτική βιομηχανία, ο πελάτης και ο τελικός υπεύθυνος λήψης αποφάσεων είναι διαφορετικοί σε σύγκριση με άλλους κλάδους. Εν προκειμένω, και στις δύο περιπτώσεις, τον κυρίαρχο λόγο έχουν οι ιατροί. Οι ασθενείς είναι οι τελικοί χρήστες, ωστόσο δεν αποτελούν τους άμεσους πελάτες των φαρμακευτικών εταιρειών. Ως εκ τούτου, οι φαρμακευτικές εταιρείες επικεντρώνονται κυρίως στους ιατρούς προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες τεχνικές προώθησης. Αυτό που αποτελεί σημαντικό θέμα διερεύνησης, είναι τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι φαρμακευτικές εταιρίες ώστε να παρακινήσουν τους ιατρούς να συνταγογραφούν τα επώνυμα φάρμακα. Οι ερευνητές διερευνούν συχνά το πώς οι φαρμακευτικές εταιρείες αναπτύσσουν τις στρατηγικές τους για να προσεγγίσουν τους συνταγογράφους. Η συγκεκριμένη μελέτη επικεντρώθηκε σε επιλεγμένες στρατηγικές προώθησης, καθώς και στο συνδυασμό των στρατηγικών στο μάρκετινγκ.
Keywords: Συνταγογραφούμενα φάρμακα
Πρακτικές προώθησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulouAngelikiMsc2020.pdfΔιπλωματική Εργασία646.54 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons