Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24410
Author: Δουζδαμπάνη, Δήμητρα
Title: Απόψεις των διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την εμπλοκή των γονέων στη σχολική ζωή.
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Supervisor: Παπαβασιλείου, Ιωάννα
Abstract: Η παρούσα εργασία μελετά τις απόψεις των Διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναφορικά με την εμπλοκή των γονέων στη σχολική ζωή. Πιο συγκεκριμένα, μελετάται κατά πόσο είναι θετικοί ή όχι στη γονεϊκή εμπλοκή, αλλά και ποιους τύπους εμπλοκής υποστηρίζουν. Επιπλέον, ερευνάται ποιες πρακτικές γονεϊκής εμπλοκής προωθούν, καθώς και τον τύπο επικοινωνίας που επιλέγουν με σκοπό να επιτύχουν μια αποτελεσματική συνεργασία σχολείου-οικογένειας. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι Διευθυντές των σχολικών οργανισμών είναι θετικοί απέναντι στη γονεϊκή εμπλοκή, η οποία θα πρέπει να αφορά την επικοινωνία με σκοπό την ενημέρωση για την πρόοδο των παιδιών και τη συνεργασία με το σχολείο. Επίσης, οι ίδιοι φαίνεται να προωθούν τη διαπροσωπική επικοινωνία, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα, ενώ προτιμούν την επικοινωνία κατά την παράδοση των ελέγχων προόδου, την τηλεφωνική επικοινωνία, τις προγραμματισμένες ή και έκτακτες συναντήσεις στο σχολείο, την ηλεκτρονική αλληλογραφία, την επικοινωνία σε σχολικές εκδηλώσεις καθώς και τη γραπτή.
Keywords: Ηγεσία
Ηγέτης
Σχολικός ηγέτης
Σχολικός Διευθυντής
Γονεϊκή εμπλοκή
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DouzdampaniDimitraMsc2020.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons