Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24387
Author: Τζόλλας, Νικόλαος
Title: Στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ: δημιουργία φήμης ονόματος επωνυμίας για γεωγραφικές περιοχές που υιοθετούν καινοτόμες τεχνικές εφαρμογές.
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Το place branding μελετάται σοβαρά σε διάφορους ακαδημαϊκούς κλάδους. Ο αντίκτυπός της στη στρατηγική ανάπτυξη διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στις διαδικασίες βιώσιμης αστικής μεταμόρφωσης. Το place branding προέρχεται από τη διαχείριση του τουρισμού και με την πάροδο του χρόνου η εστίασή του στην έρευνα εξαπλώθηκε και εξελίχθηκε στην περιβαλλοντική επιστήμη, τις αστικές μελέτες και τη δημόσια διοίκηση. Οι ερευνητές και οι υπεύθυνοι για τη χάραξη πολιτικής βρίσκονται σήμερα αντιμέτωποι με μια πληθώρα ιδεών στην έρευνα επωνυμίας, οι οποίες παρουσιάζουν σημαντική επικάλυψη, αλλά πρέπει να διακρίνονται προσεκτικά μεταξύ τους. Έτσι, ζητήματα όπως η ταυτότητα της περιοχής, η τεχνολογία και άλλα στοιχεία μίας περιοχής πρέπει να εξετάζονται προσεκτικά προκειμένου να μπορεί να αναπτυχθεί μία στρατηγική για την ενίσχυση της επωνυμίας της περιοχής. Τέλος, η εργασία λαμβάνει στοιχεία από την Ελλάδα και την Κίνα, προκειμένου να παρουσιάσει μία συγκριτική ανάλυση της βιβλιογραφίας που παρουσιάζεται σε αυτή. Παρατηρείται ότι για τη χώρα μας, οι στρατηγικές για τη δημιουργία ονόματος επωνυμίας βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο με σημαντικές ελλείψεις όσον αφορά την επικοινωνία των επιδιωκόμενων στρατηγικών από τους ίδιους τους πολίτες των περιοχών.
Keywords: Διαχείριση Μάρκας
Δημιουργία φήμη ονόματος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzollasNikosMsc2020.pdfΔιπλωματική εργασία Μεταπτυχιακού ΜΒΑ exec.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.