Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24330
Συγγραφέας: Κουλουμπατσάνη, Αθηνά
Τίτλος: To LEGO® Serious Play® ως υποστήριξη της επικοινωνίας και ομαδικής συνεργασίας των εταίρων που υλοποιούν έργα Interreg
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Περίληψη: Η έρευνα αναλύει θέματα εφαρμογής της μεθόδου LEGO® Serious Play® στην υποστήριξη των φορέων που υλοποιούν έργα Interreg, των Προγραμμάτων και των Διαχειριστικών Αρχών, με στόχο την επίτευξη καλύτερης επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των εταιρών μιας σύμπραξης. Με την μέθοδο της ποιοτικής έρευνας και με υλοποίηση έρευνας δράσης, σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε υπό μη-τεχνητές συνθήκες μια στοχευμένη παρέμβαση με χρήση της μεθόδου LEGO® Serious Play® πριν από την προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας ενός έργου Interreg. Στη συνέχεια της συνάντησης, όλοι οι συμμετέχοντες έδωσαν προσωπικές συνεντεύξεις με θέμα την αντίληψή τους για τη λειτουργία της ομάδας και τις απόψεις τους ως προς την επίδραση της παρέμβασης στην επικοινωνία και τη συνεργασία μεταξύ των μελών της. Από την παρατήρηση κατά τη διάρκεια της παρέμβασης και από την ανάλυση των συνεντεύξεων, βρέθηκε ότι στη συγκεκριμένη ομάδα η μέθοδος LEGO® Serious Play® είχε θετικά αποτελέσματα ως προς την υποστήριξη της συνεργασίας και της επικοινωνίας των μελών της ομάδας εργασίας και ανέδειξε την ύπαρξη στοιχείων που καθιστούν αυτά τα άτομα ομάδα, με κοινό όραμα και στόχους. Ωστόσο, διαπιστώθηκε ότι η μελετηθείσα ομάδα διατηρεί επιφυλάξεις για την ένταξη της μεθόδου LEGO® Serious Play® στις τακτικές εργασίες της, ενώ παρουσιάζει μέτριο επίπεδο ευαισθητοποίησης και γνώσης σχετικά με τις επιπτώσεις της ελλιπούς επικοινωνίας μεταξύ των μελών μιας σύμπραξης, σε ένα Πρόγραμμα Interreg. Περαιτέρω έρευνα από την επιστημονική κοινότητα είναι αναγκαία για τη διερεύνηση των δυνατοτήτων αξιοποίησης της μεθόδου LEGO® Serious Play® ως μόνιμου εργαλείου υποστήριξης των φορέων που υλοποιούν έργα Interreg.
Λέξεις Κλειδιά: LEGO® Serious Play®
Interreg
Επικοινωνία
Συνεργασία
Ομάδα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KouloumpatsaniAthinaMsc2020.pdf1.16 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons