Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24311
Title: Η οργάνωση μουσικών συνόλων στο μάθημα της μουσικής στη γενική εκπαίδευση: έρευνα ερωτηματολογίου σε εκπαιδευτικούς μουσικής
Authors: Τσιγκαρίδα, Μελίνα
Keywords: Μουσικά σύνολα
Οργάνωση μουσικών συνόλων
Εκπαιδευτικοί μουσικής
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση
Issue Date: 2020
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: Η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να διερευνήσει τις απόψεις των εκπαιδευτικών μουσικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης, όσον αφορά στη δημιουργία μουσικών συνόλων. Πιο συγκεκριμένα, τις απόψεις τους όσον αφορά τα οφέλη που μπορεί να έχει η δημιουργία μουσικών συνόλων στους μαθητές, τους λόγους για τους οποίους δημιουργούν μουσικά σύνολα, αλλά κυρίως, την άποψη τους για τα προβλήματα και τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζουν στη προσπάθεια τους για δημιουργία μουσικών συνόλων. Η πρωτοτυπία της έρευνας συνίσταται στο ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί άλλη έρευνα που να μελετά την οπτική γωνία των εκπαιδευτικών μουσικής συγκεκριμένα όσον αφορά στη δημιουργία και λειτουργία μουσικών συνόλων στη γενική εκπαίδευση. Ως μεθοδολογικό εργαλείο για την έρευνα επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις ανοιχτού και κλειστού τύπου, το οποίο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά σε εκπαιδευτικούς μουσικής οι οποίοι είχαν δημιουργήσει την προηγούμενη σχολική χρόνια (2019-2020) μουσικά σύνολα με τους μαθητές τους και δίδασκαν στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια γενική εκπαίδευση. Η παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2020.
Description: Πτυχιακό Project--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο του project μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 49-50)
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24311
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Pr)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsigkaridaMelinaPr2020.pdf935.28 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons