Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24220
Συγγραφέας: Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
Τίτλος: Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό την παρουσίαση μελετών σχετικών με την αποτελεσματική συμβολή των μουσικοκινητικών παρεμβάσεων στην διδακτική των μαθηματικών εννοιών ,σε μαθητές που αντιμετωπίζουν ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Μέσα από μια εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση, θα δοθεί το θεωρητικό πλαίσιο της μουσικοκινητικής συμβολής, όπως αυτό σκιαγραφείται σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον, θα αποτυπωθεί το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα το φαινόμενο της δυσαριθμησίας. Σε επόμενο στάδιο θα γίνει παρουσίαση ενός εναλλακτικού εκπαιδευτικού σεναρίου βασιζόμενου στην μουσική και στην κίνηση με συγκεκριμένη διαδικασία και στόχους ως προς την εκμάθηση των μαθηματικών. Η αναγκαίοτητα της συγκεκριμένης θεματικής έχει τις απαρχές της στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, ως η πλέον αποτελεσματική στην αντιμετώπιση δυσκολιών στη μάθηση.
Λέξεις Κλειδιά: Ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Δυσκολία στη μάθηση
Μουσικοκινητική αγωγή
Μαθηματικά
Δυσαριθμησία
Διδακτικές παρεμβάσεις
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
VaiopoulouErmioniMariaMsc2020.pdf1.27 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons