Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24220
Author: Βαϊοπούλου, Ερμιόνη Μαρία
Title: Διδασκαλία μαθηματικών σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες με τη συμβολή της μουσικοκινητικής αγωγής. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση.
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό σκοπό την παρουσίαση μελετών σχετικών με την αποτελεσματική συμβολή των μουσικοκινητικών παρεμβάσεων στην διδακτική των μαθηματικών εννοιών ,σε μαθητές που αντιμετωπίζουν ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες. Μέσα από μια εκτεταμένη βιβλιογραφική ανασκόπηση, θα δοθεί το θεωρητικό πλαίσιο της μουσικοκινητικής συμβολής, όπως αυτό σκιαγραφείται σε Ελλάδα και εξωτερικό. Επιπλέον, θα αποτυπωθεί το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και συγκεκριμένα το φαινόμενο της δυσαριθμησίας. Σε επόμενο στάδιο θα γίνει παρουσίαση ενός εναλλακτικού εκπαιδευτικού σεναρίου βασιζόμενου στην μουσική και στην κίνηση με συγκεκριμένη διαδικασία και στόχους ως προς την εκμάθηση των μαθηματικών. Η αναγκαίοτητα της συγκεκριμένης θεματικής έχει τις απαρχές της στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, ως η πλέον αποτελεσματική στην αντιμετώπιση δυσκολιών στη μάθηση.
Keywords: Ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Δυσκολία στη μάθηση
Μουσικοκινητική αγωγή
Μαθηματικά
Δυσαριθμησία
Διδακτικές παρεμβάσεις
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VaiopoulouErmioniMariaMsc2020.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons