Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝτινόπουλος, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΠεχλιβανίδου, Αλεξίαel
dc.date.accessioned2020-08-31T07:36:11Z-
dc.date.available2020-08-31T07:36:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24207-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ έννοια της συναισθησίας αναφέρεται σε εκείνο το φαινόμενο κατά τη διάρκεια του οποίου υπάρχει διασταύρωση των αισθήσεων. Η διασταύρωση γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε μόλις εμφανιστεί ένα ερέθισμα, άμεσα να δημιουργούνται σε ορισμένους ανθρώπους εντυπώσεις που υπό φυσιολογικές συνθήκες προέρχονται από διαφορετικές αισθήσεις. Έτσι, κάποιος μόλις ακούσει έναν ήχο μπορεί να αντιληφθεί εκτός από αυτόν και ένα χρώμα ή μία εικόνα. Τα συναισθητικά άτομα είναι υγιείς άνθρωποι, εφόσον η ίδια η συναισθησία δεν αποτελεί παθολογικό φαινόμενο. Ουσιαστικά είναι μια διαφοροποίηση από τον κανονικό τρόπο αντίληψης των διαφόρων αισθητηριακών ερεθισμάτων, η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα επιστημονικά. Για τους μη συναισθητικούς το συγκεκριμένο φαινόμενο μπορεί να θεωρηθεί μόνο ως μεταφορικό, ενώ για τους συναισθητικούς είναι η ίδια η πραγματικότητα. Η συναισθησία έχει νευρικό υπόβαθρο και διατηρεί μία σχέση συνεχούς αλληλεπίδρασης με τη διεργασία της μάθησης.el
dc.format.extent50el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΣυναισθησίαel
dc.subjectΜάθησηel
dc.titleΣυναισθησία και μάθησηel
dc.title.alternativeSynaeshesia and learningen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PechlivanidouAlexiaMsc2020.pdf384.61 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons