Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24207
Συγγραφέας: Πεχλιβανίδου, Αλεξία
Τίτλος: Συναισθησία και μάθηση
Αλλοι τίτλοι: Synaeshesia and learning
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης
Επόπτης Καθηγητής: Ντινόπουλος, Αθανάσιος
Περίληψη: Η έννοια της συναισθησίας αναφέρεται σε εκείνο το φαινόμενο κατά τη διάρκεια του οποίου υπάρχει διασταύρωση των αισθήσεων. Η διασταύρωση γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε μόλις εμφανιστεί ένα ερέθισμα, άμεσα να δημιουργούνται σε ορισμένους ανθρώπους εντυπώσεις που υπό φυσιολογικές συνθήκες προέρχονται από διαφορετικές αισθήσεις. Έτσι, κάποιος μόλις ακούσει έναν ήχο μπορεί να αντιληφθεί εκτός από αυτόν και ένα χρώμα ή μία εικόνα. Τα συναισθητικά άτομα είναι υγιείς άνθρωποι, εφόσον η ίδια η συναισθησία δεν αποτελεί παθολογικό φαινόμενο. Ουσιαστικά είναι μια διαφοροποίηση από τον κανονικό τρόπο αντίληψης των διαφόρων αισθητηριακών ερεθισμάτων, η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα επιστημονικά. Για τους μη συναισθητικούς το συγκεκριμένο φαινόμενο μπορεί να θεωρηθεί μόνο ως μεταφορικό, ενώ για τους συναισθητικούς είναι η ίδια η πραγματικότητα. Η συναισθησία έχει νευρικό υπόβαθρο και διατηρεί μία σχέση συνεχούς αλληλεπίδρασης με τη διεργασία της μάθησης.
Λέξεις Κλειδιά: Συναισθησία
Μάθηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PechlivanidouAlexiaMsc2020.pdf384.61 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons