Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24207
Author: Πεχλιβανίδου, Αλεξία
Title: Συναισθησία και μάθηση
Alternative Titles: Synaeshesia and learning
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης
Supervisor: Ντινόπουλος, Αθανάσιος
Abstract: Η έννοια της συναισθησίας αναφέρεται σε εκείνο το φαινόμενο κατά τη διάρκεια του οποίου υπάρχει διασταύρωση των αισθήσεων. Η διασταύρωση γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε μόλις εμφανιστεί ένα ερέθισμα, άμεσα να δημιουργούνται σε ορισμένους ανθρώπους εντυπώσεις που υπό φυσιολογικές συνθήκες προέρχονται από διαφορετικές αισθήσεις. Έτσι, κάποιος μόλις ακούσει έναν ήχο μπορεί να αντιληφθεί εκτός από αυτόν και ένα χρώμα ή μία εικόνα. Τα συναισθητικά άτομα είναι υγιείς άνθρωποι, εφόσον η ίδια η συναισθησία δεν αποτελεί παθολογικό φαινόμενο. Ουσιαστικά είναι μια διαφοροποίηση από τον κανονικό τρόπο αντίληψης των διαφόρων αισθητηριακών ερεθισμάτων, η οποία είναι πολύ ενδιαφέρουσα επιστημονικά. Για τους μη συναισθητικούς το συγκεκριμένο φαινόμενο μπορεί να θεωρηθεί μόνο ως μεταφορικό, ενώ για τους συναισθητικούς είναι η ίδια η πραγματικότητα. Η συναισθησία έχει νευρικό υπόβαθρο και διατηρεί μία σχέση συνεχούς αλληλεπίδρασης με τη διεργασία της μάθησης.
Keywords: Συναισθησία
Μάθηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Νευροεπιστήμη της Εκπαίδευσης (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PechlivanidouAlexiaMsc2020.pdf384.61 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons