Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπακωνσταντίνου, Δόξαel
dc.contributor.authorΤσούνιου, Άρτεμιςel
dc.date.accessioned2020-07-24T08:38:27Z-
dc.date.available2020-07-24T08:38:27Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24168-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία πραγματεύεται το ζήτημα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα. Η εργασία αναπτύσσεται σε δυο βασικά μέρη: στο πρώτο μέρος γίνεται η θεωρητική προσέγγιση του θέματος, βάσει της ξενόγλωσσης και της ελληνικής βιβλιογραφίας. Το θεωρητικό μέρος αφόρα κυρίως την αποσαφήνιση των βασικών εννοιών που μας απασχολούν στη δεδομένη μελέτη και την περιγραφή της τρέχουσας κατάστασης σε Ευρώπη και Ελλάδα με απώτερο στόχο την απαραίτητη θεωρητική πλαισίωση του θέματος, προκειμένου να κατανοηθούν ουσιωδέστερα τα αποτελέσματα της έρευνάς μας. Στο ερευνητικό μέρος, επιχειρείται να ερευνηθεί, κατά κύριο λόγο, η ποιότητα και κατ’ επέκταση η αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών των ελληνικών ειδικών επαγγελματικών σχολείων. Οι παράμετροι ερευνώνται με βάση τις απόψεις των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Λύκεια και Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί θεωρούν, σε γενικές γραμμές, ικανοποιητικές τις εκπαιδευτικές παροχές των σχολείων παρότι δηλώνουν ότι υπάρχουν αρκετές οικονομικές δυσκολίες και ελλείψεις τόσο υλικές όσο και ανθρωπίνου δυναμικού. Θεωρούν ότι η εκπαίδευση που παρέχεται είναι ικανοποιητική, από την άποψη ότι τα υπάρχοντα μέσα αξιοποιούνται όσο το δυνατόν καλυτέρα από το εκπαιδευτικό προσωπικό, παρότι είναι ελλιπή. Συμπερασματικά, οι εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι υπάρχουν ορισμένα σημαντικά προβλήματα και ελλείψεις στα σχολεία τα οποία όμως οφείλονται κυρίως στα ελλιπή κρατικά κονδύλια και όχι στην προσωπική εργασία των εκπαιδευτικών.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕιδική επαγγελματική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕιδική επαγγελματική κατάρτισηel
dc.subjectΔημόσιο σύστημαel
dc.subjectΠοιότητα εκπαίδευσηςel
dc.subjectΔημόσιο ειδικό επαγγελματικό σχολείοel
dc.subjectΑπόψεις εκπαιδευτικώνel
dc.titleΗ επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα – Απόψεις εκπαιδευτικών ειδικών δημοσίων σχολείων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αναφορικά με την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα της δημόσιας εκπαίδευσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsouniouArtemisMcs2020.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.