Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΧατζηαργυρίου, Ολυμπίαel
dc.date.accessioned2020-07-21T10:36:59Z-
dc.date.available2020-07-21T10:36:59Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24151-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει ως κύριο στόχο τη διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ. Επιμέρους στόχοι της έρευνας αυτής είναι: α) η σκιαγράφηση του προφίλ των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ, β) οι απόψεις τους ως προς το καταλληλότερο περιεχόμενο επιμορφωτικών προγραμμάτων, γ) οι απόψεις τους σχετικά με την καταλληλότερη μεθοδολογία σε προγράμματα επιμόρφωσης, δ) η ανάδειξη των κινήτρων συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα, καθώς και ε) η ανάδειξη των παραγόντων αποτροπής τους από τα εν λόγω προγράμματα. Αρχικά γίνεται παρουσίαση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, καθώς και των ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ ως φορείς εκπαίδευσης, καθώς επίσης και το ιστορικό και νομοθετικό πλαίσιο αυτών. Εν συνεχεία γίνεται αναφορά γύρω απ’ ότι αφορά την εκμάθηση ξένων γλωσσών. Στο επόμενο κομμάτι του θεωρητικού μέρους της έρευνας αυτής ακολουθούν τα κίνητρα καθώς και τα εμπόδια εκμάθησης ξένων γλωσσών, ο διαχωρισμός της κοινής με την ειδική γλώσσα και φυσικά θεωρία γύρω από τις αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων. Εξ’ ορισμού δε θα μπορούσε από το θεωρητικό πλαίσιο της παρούσας εργασίας να λείπει μια πλήρης αναφορά γύρω από την επιμόρφωση των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών, τα κίνητρα συμμετοχής και επιπροσθέτως τους παράγοντες αποτροπής αυτών από τη συμμετοχή τους σε αυτά. Έπειτα από ανασκόπηση σχετικής βιβλιογραφίας, φάνηκε πως υπάρχει σχετική έλλειψη σε αντίστοιχες έρευνες που να αφορούν τις επιμορφωτικές ανάγκες ξενόγλωσσων καθηγητών που να διδάσκουν σε ΕΠΑ.Λ και ΕΠΑ.Σ και αυτός είναι και ο λόγος που η ερευνήτρια προχώρησε στην επιλογή του συγκεκριμένου θέματος. Εν συνεχεία γίνεται μια μικρή αναφορά πάνω στη μεθοδολογία της έρευνας. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 10 εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών, άνδρες και γυναίκες, που είτε έχουν απασχοληθεί στα ΕΠΑ.Λ και στις ΕΠΑ.Σ, είτε συνεχίζουν να διδάσκουν σε αυτά. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν έπειτα από προσωπική συνέντευξη με κάθε έναν από τους συμμετέχοντες και στη συνέχεια για την ανάλυση τους διεξήχθη θεματική ανάλυση. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας και γίνεται συζήτηση πάνω σε αυτά. Οι συμμετέχοντες θεωρούν σημαντικότατο το ρόλο της επιμόρφωσης, κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής τους πορείας και μέσα από σειρά ερωτήσεων και απαντήσεων παρουσιάζονται οι προτιμήσεις και οι απόψεις τους γύρω απ’ ότι αφορά τα επιμορφωτικά προγράμματα. Εν κατακλείδι η συγκεκριμένη έρευνα, προσδοκά στο να αποτελέσει μια αφετηρία για περαιτέρω έρευνες στο χώρο της εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών στα πλαίσια αυτής.el
dc.format.extent191el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectEπαγγελματική εκπαίδευσηel
dc.subjectEκμάθηση ξένων γλωσσώνel
dc.subjectΞενόγλωσσοι εκπαιδευτικοίel
dc.subjectΕπιμορφωτικά προγράμματαel
dc.subjectΕκπαίδευση ενηλίκωνel
dc.titleΔιερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ και των ΕΠΑ.Σ της πόλης της Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatziargyriouOlympiaMsc2020.pdf988.12 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons