Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24106
Author: Καραγιάννης, Δημήτριος
Title: Η επίδραση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της χώρας προέλευσης στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης ελληνικών διατροφικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η περίπτωση του ελληνικού γιαουρτιού.
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η χώρα προέλευσης (country of origin) και η ισχύς της επωνυμίας (brand) ενός προϊόντος αποτελούν σημαντικούς παράγοντες της διαφήμισης, προβολής και προώθησής του στο πλαίσιο της διοίκησης επωνύμου προϊόντος (branding), επηρεάζοντας καθοριστικά τις αντιλήψεις των καταναλωτών, όπως αυτές αποτυπώνονται στην αξία της επωνυμίας. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της επίδρασης της χώρας προέλευσης και της επωνυμίας στην αξία του ελληνικού γιαουρτιού στις αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Keywords: Brand
Country of origin
Yogurt
Advertising
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragiannisDimitriosMsc2020.pdf2.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons