Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24078
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜπιτζένης, Αριστείδηςel
dc.contributor.authorΔριβελέγκα, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2020-07-10T07:52:28Z-
dc.date.available2020-07-10T07:52:28Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24078-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΟι νέες συνθήκες, που διαμορφώθηκαν στις αρχές του 21ου αιώνα, οδήγησαν την παγκόσμια κοινότητα στην αναζήτηση της βιώσιμης ανάπτυξης της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Το μέλλον των κοινωνιών μας, απαιτεί, ορθολογική διαχείριση ανθρώπινων και φυσικών πόρων. Σύμφωνα, με διεθνείς οργανισμούς όπως ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών, και υπερεθνικούς όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση, η βιώσιμη ανάπτυξη θα υπηρετηθεί μόνο αν στηριχθεί στην Γνώση – Εκπαίδευση, στην Έρευνα, στην Καινοτομία, στην Επιχειρηματικότητα, και κυρίως στη διαδραστική σύνδεση όλων των παραπάνω. Η παρούσα μελέτη έχει ως σκοπό να διερευνήσει, πρώτα μέσα από θεωρητική προσέγγιση, αν και σε τι βαθμό η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι εστιασμένη στην κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης. Στο πρώτο μέρος εξετάζεται αν στο Ελληνικό Σχολείο, διδάσκεται η επιχειρηματικότητα, και με ποιο τρόπο, και επίσης αν συνδέεται με τις επιχειρήσεις και με ποιους τρόπους. Εξετάζονται, επίσης, οι πρακτικές που ακολουθούν άλλες χώρες, και μπορούν να λειτουργήσουν ως καλές πρακτικές για επίτευξη ενός αποτελεσματικότερου ελληνικού σχολείου. Στο ερευνητικό μέρος επιχειρείται, να δοθούν απαντήσεις στα ερωτήματα, αν στο σχολείο αναπτύσσεται η κουλτούρα του ‘Επιχειρείν’, αν αξιοποιείται η εμπειρική μάθηση, αν υπάρχει προσανατολισμός προς την κατεύθυνση της αειφορίας, αν συνδέονται οι επιχειρήσεις με τα σχολεία, και με ποιο τρόπο, και αν το εκπαιδευτικό μας σύστημα αναπτύσσει στους μαθητές δεξιότητες που είναι απαραίτητες σε μελλοντική τους επιχειρηματική δραστηριοποίηση. Για τους σκοπούς της έρευνας, αναλύονται οι απαντήσεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και επιχειρηματιών. Στο τέλος, εξάγονται συμπεράσματα και διατυπώνονται προτάσεις.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕπιχειρηματικότηταel
dc.subjectΕπιχειρήσειςel
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.titleΗ εκπαίδευση στην επιχειρηματικότητα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και η διαδραστική σύνδεση των εκπαιδευτικών μονάδων με τα κέντρα επιχειρηματικότητας και τις επιχειρήσεις ως παράγοντες βιώσιμης ανάπτυξηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Εκπαίδευσης & Πολιτισμούel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Επιχειρηματικότητας, Εκπαίδευσης και Πολιτισμού (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DrivelegkaPanagiotaMsc2020.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons