Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23951
Author: Τσαγκάρη, Βαρβάρα
Title: Η επίδραση των κοινωνικών μέσων στον τουρισμό
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία, στοχεύει στην διερεύνηση των κοινωνικών μέσων και την χρήση τους στον τομέα του τουρισμού. Καθώς τα κοινωνικά μέσα χρησιμοποιούνται ευρέως από τους τουρίστες για την επιλογή, τον σχεδιασμό αλλά και κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας μέσω αυτής της εργασίας επιχειρείται να αναλυθεί η έννοια της ταξιδιωτικής εμπειρίας ,η σπουδαιότητα αυτής, ο ρόλος που παίζουν τα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας, καθώς και τα κίνητρα που οδηγούν τους καταναλωτές στον διαμοιρασμό των τουριστικών εμπειριών τους στα κοινωνικά μέσα.
Keywords: Κοινωνικά μέσα
Τουρισμός
Τουριστική εμπειρία
Διαμοιρασμός εμπειριών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsagkariVarvaraMsc2020.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons