Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23905
Author: Παναγιωτή, Ζωή-Αλεξία
Title: Η χρήση του Instagram : τα κίνητρα και τα χαρακτηριστικά των χρηστών στην Ελλάδα
Date Issued: 2020
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Abstract: Αντικείμενο της συγκεκριμένης έρευνας είναι η μελέτη των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας των χρηστών του Instagram καθώς επίσης και των κινήτρων που τους ωθούν στην χρήση της ηλεκτρονικής αυτής πλατφόρμας. Θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε συμπεράσματα με την διατύπωση των παρακάτω ερευνητικών ερωτήσεων.  Σε τι βαθμό ο εξωστρεφής άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό ο ήρεμος άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό ο νευρωτικός άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό ο ανοιχτός άνθρωπος επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η κοινωνική αλληλεπίδραση ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η δημιουργία αρχείου ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η αποφυγή της πραγματικότητας ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram;  Σε τι βαθμό η παρακολούθηση των άλλων ως κίνητρο χρήσης του Instagram επηρεάζει την πραγματική χρήση του Instagram; Το μέσο που χρησιμοποιήσαμε για την διεξαγωγή της έρευνας είναι το ερωτηματολόγιο όσον αφορά τα στατιστικά εργαλεία που χρησιμοποιήσαμε είναι η μήτρα συσχετίσεων και η ανάλυση παλινδρόμησης. Συμπερασματικά η πλειοψηφία των μεταβλητών επιβεβαιώθηκε με την μήτρα συσχετίσεων αλλά 6 με μια πιο λεπτομερή έρευνα με την χρήση της ανάλυσης παλινδρόμησης η βασική μεταβλητή προσωπικότητας αυτής της έρευνας αναδείχθηκε ο εξωστρεφής και οι δύο κύριες μεταβλητές όσον αφορά τα κίνητρα χρήσης του Instagram είναι η δημιουργία αρχείου και η αποφυγή της πραγματικότητας. Λέξεις-Κλειδιά: Κοινωνική Δικτύωση, Big Five, Προσωπικότητα, Κίνητρα, Social Media
Keywords: Κοινωνική δικτύωση
Big Five
Προσωπικότητα
Κίνητρα
Social media
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanagiotiZoiAlexiaMsc2020.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons