Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚουστριάβα, Ελένηel
dc.contributor.authorΠανάγου, Ευγενίαel
dc.date.accessioned2020-02-24T13:25:40Z-
dc.date.available2020-02-24T13:25:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23904-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται ένα συνεχώς αυξανόμενο ενδιαφέρον ως προς τις μαθησιακές δυσκολίες. H “δυσλεξία” αποτελεί κομμάτι αυτών και ορίζεται ως ένα σύνολο μαθησιακών δυσκολιών, που έχει ως κύριο γνώρισμα τις ιδιαιτερότητες στην επεξεργασία της γλώσσας. Αυτή η εργασία έχει ως στόχο την σφαιρική περιγραφή του φαινομένου της δυσλεξίας. Πιο συγκεκριμένα όμως, επικεντρώνεται στη σχέση δυσλεξίας – μαθηματικών στις διάφορες εκπαιδευτικές βαθμίδες. Αρχικά λοιπόν, προσεγγίζεται η δυσλεξία από την “βιβλιογραφική” της πλευρά. Αναφέρονται οι διαφορετικοί ορισμοί που έχουν διατυπωθεί για να την περιγράψουν, οι μορφές και οι τύποι της, καθώς και οι πιθανοί αιτιολογικοί παράγοντες που προκαλούν την εν λόγω διαταραχή. Σε επόμενο κεφάλαιο προσεγγίζεται η σχέση δυσλεξίας-μαθηματικών μέσα από έρευνες που το αποδεικνύουν. Αναφέρονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των δυσλεξικών ατόμων καθώς και το πως αυτά αποτελούν πηγές δυσκολιών στην απόκτηση μαθηματικών δεξιοτήτων. Εκτός όμως από την μέση εκπαίδευση, γίνεται εκτενής αναφορά και στην κατάσταση που επικρατεί στα πανεπιστημιακά ιδρύματα σχετικά με την δυσλεξία, στο τρίτο κεφάλαιο. Το κύριο σώμα αυτής της εργασίας πραγματεύεται τους τρόπους και τις τεχνικές αντιμετώπισης της δυσλεξίας με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογικών μέσων. Οι εφαρμογές και τα αποτελέσματα ερευνών σχετικών με τη συμβολή της τεχνολογίας στη διαχείριση της δυσλεξίας, εξετάζονται και παρουσιάζονται στο τελευταίο κεφάλαιο.el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΔυσλεξίαel
dc.subjectΥποστηρικτική τεχνολογίαel
dc.subjectΔυσαριθμησίαel
dc.subjectΜαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleΟι δυσκολίες των παιδιών με δυσλεξία στα μαθηματικά και η συμβολή της υποστηρικτικής τεχνολογίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanagouEugeniaMsc2019.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons