Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΦαχαντίδης, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΧρυσάνθου, Μαρία-Ισμήνηel
dc.date.accessioned2020-02-19T10:26:32Z-
dc.date.available2020-02-19T10:26:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23890-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική ρομποτική, βασισμένη στις αρχές του κατασκευαστικού εποικοδομισμού, αποτελεί ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό εργαλείο, το οποίο είναι δυνατό να επιφέρει πολλαπλά οφέλη στη μαθησιακή διαδικασία. Ένα από τα οφέλη αυτά, αποτελεί και η ανάπτυξη των κινήτρων μάθησης των εμπλεκομένων στη μαθησιακή διαδικασία. Τα κίνητρα ενισχύονται, μέσα από την ενεργή συμμετοχή και συνεργασία σε δραστηριότητες που αφορούν αυθεντικά προβλήματα και έχουν ενδιαφέρον για τους εμπλεκόμενους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της ανάπτυξης κινήτρων σε μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσα από την αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής και πιο συγκεκριμένα του ρομποτικού kit Lego Mindstorms EV3. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάστηκε μία συνθετική εργασία με τίτλο «Μαθαίνω να προγραμματίζω με τα ρομπότ», η οποία υλοποιήθηκε στο 1ο Γενικό Λύκειο Μενεμένης σε μαθητές/τριες της Α’ Γενικού Λυκείου. Μέσα από την καταγραφή και παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης της συνθετικής εργασίας, καθώς και την αξιολόγηση των δεδομένων που συλλέχθηκαν από το ερωτηματολόγιο προέκυψε το συμπέρασμα ότι η αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής είχε μέτρια επίδραση στα κίνητρα μάθησης των εμπλεκόμενων μαθητών/τριών. Επιπρόσθετα οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις της συνθετικής εργασίας είχαν ως αποτέλεσμα τόσο την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών/τριων όσο και τη συνακόλουθη προσέλκυση του ενδιαφέροντός τους σχετικά με τον προγραμματισμό και την ρομποτική.el
dc.format.extent169el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subjectLego EV3en
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectRMSLQen
dc.subjectΔευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΜάθηση με ανάπτυξη έργουel
dc.titleΑξιοποίηση κιτ ρομποτικής για την ανάπτυξη κινήτρων σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChryssanthouMariaIsminiMsc2020.pdf6.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons