Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23762
Title: Η μέθοδος Suzuki για την έναρξη της διδασκαλίας του βιολιού σε αρχάριους μικρούς μαθητές: ένας οδηγός για τον δάσκαλο
Authors: Φωτιάδου, Παρθένα
Keywords: Βιολί
Διδακτικές μέθοδοι μουσικής
Suzuki
Violin
Pretwinkle
Guide
Issue Date: 2020
Publisher: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Abstract: Σκοπός της πτυχιακής μου εργασίας είναι να αναδείξω τη μέθοδο Suzuki για τη διδασκαλία του βιολιού σε αρχάριους μαθητές μικρής ηλικίας, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο για δασκάλους βιολιού, πόνημα το οποίο δεν έχει δημιουργηθεί έως σήμερα στην Ελλάδα. Μέσα από ένα δομημένο και δοκιμασμένο σύστημα ασκήσεων, δραστηριοτήτων και παιχνιδιών, σκοπεύω να καθοδηγήσω βήμα προς βήμα τους δασκάλους και αναγνώστες για την διδασκαλία του βιολιού στο προπαρασκευαστικό στάδιο, κατά το οποίο ένας αρχάριος μαθητής προετοιμάζεται για να παίξει το πρώτο του ολοκληρωμένο κομμάτι στο βιολί που είναι το TwinkleTwinkleLittleStar, από το Suzuki ViolinSchool: Book 1. Αναλύω λοιπόν τη Φιλοσοφίατου Shinichi Suzuki η οποία υποστηρίζει πως ο πιο ενδεδειγμένος, φυσικός και αποτελεσματικός τρόπος για τη διδασκαλία της μουσικής, είναι ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά αφομοιώνουν τη μητρική τους γλώσσα. Επιπλέον, παρουσιάζω αναλυτικά μεθοδολογίες ασκήσεων για τη διδασκαλία της ορθής στάσης του σώματος με το βιολί, τηςτεχνικής του δεξιού και του αριστερού χεριού και την πλήρη εφαρμογή των δυο χεριών. Εύχομαι η πτυχιακή μου εργασία να αποτελέσει λειτουργικό εργαλείο για τους μυημένους και πηγή έμπνευσης για όσους θέλουν να μυηθούν στη μέθοδο Suzuki.
Description: Πτυχιακή εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο της πτυχιακής μόνο σε ηλεκτρονική μορφή.
ΠΤΥ ΜΕΤ/4
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 108-111)
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23762
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Τμήμα Μουσικής Επιστήμης & Τέχνης (Π)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PhotiadouParthenaPe2020.pdf1.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons