Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23755
Author: Σοφιανόπουλος, Γρηγόριος
Title: Ηλεκτρονικό επιχειρείν : ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Supervisor: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Abstract: Θέμα της παρακάτω εργασίας είναι το ηλεκτρονικό επιχειρείν (e-business) με επικέντρωση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και της κατηγορίας επιχείρηση προς πελάτη (B2C). Σκοπός του κειμένου είναι να αποτελέσει έναν πρακτικό οδηγό για ενεργούς και εν δυνάμει επιχειρηματίες οι οποίοι θέλουν να δραστηριοποιηθούν ή δραστηριοποιούνται ήδη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρουσιάζονται οι ευκαιρίες, τα οφέλη, συμβουλές καθώς και οι προκλήσεις ,τα κόστη και η νομοθεσία που αφορούν στο συγκεκριμένο πεδίο.
Keywords: Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ηλεκτρονικό κατάστημα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SofianopoulosGrigoriosMsc2020.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons