Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΔελέλη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2020-02-10T06:54:25Z-
dc.date.available2020-02-10T06:54:25Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23752-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τις πεποιθήσεις και τις στάσεις 82 Διευθυντών και Διευθυντριών γυμνασίων, γενικών και επαγγελματικών λυκείων, δημόσιων και ιδιωτικών, του Νομού Θεσσαλονίκης σχετικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο, που περιελάμβανε στο πρώτο μέρος την κλίμακα 28 σημείων “My Thinking about Inclusion Scale”(ΜΤΑΙ) των Stoiber, Gettinger, & Goetz (1998) για την διερεύνηση των πεποιθήσεων για τη συμπερίληψη και μία κλίμακα για τη διερεύνηση των απόψεων σχετικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την υλοποίηση της εκπαιδευτικής συμπερίληψης, ενώ στο δεύτερο περιελάμβανε δημογραφικές ερωτήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα οι στάσεις των Διευθυντών σχετικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο στο σύνολό τους είναι ελαφρώς θετικές (Μ.Ο.= 3,21 σε κλίμακα 1-5). Οι Διευθυντές που είχαν διδακτική εμπειρία με μαθητές με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στην τάξη παρουσίασαν θετικότερη στάση απέναντι στη συμπερίληψη σε σχέση με τους Διευθυντές που δε διέθεταν αντίστοιχη εμπειρία. Τέλος, οι συμμετέχοντες Διευθυντές προέβαλαν σε μεγαλύτερο βαθμό ως παράγοντες που δυσχεραίνουν την υλοποίηση της συμπερίληψης την έλλειψη κατάρτισης/ επιμόρφωσης σχετικά με το θέμα αυτό, τον μεγάλο αριθμό μαθητών ανά τάξη, την ανεπάρκεια χρηματοδότησης και την έλλειψη εμπειρίας στην εκπαιδευτική συμπερίληψη.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠεποιθήσειςel
dc.subjectΣτάσειςel
dc.subjectΣυμπεριληπτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΜαθητές με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΔιευθυντέςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΣχολικοί διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: πεποιθήσεις και στάσειςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησηςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DeleliGeorgiaMsc2020.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.