Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠαπαδόπουλος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.authorΟύρδα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2020-02-07T08:36:25Z-
dc.date.available2020-02-07T08:36:25Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23748-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΒασικό αντικείμενο διερεύνησης της εργασίας αυτής θα αποτελέσει η ανάλυση και αξιολόγηση των πολιτικών για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ΑμεΑ. Πιο συγκεκριμένα, θα αναλυθούν όλες οι πολιτικές, τα συστήματα, το νομοθετικό πλαίσιο καθώς και οι φορείς ανάπτυξης των στρατηγικών για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ΑμεΑ. Σημείο αναφοράς θα αποτελέσει η ανάλυση των στρατηγικών αυτών στις χώρες της Ελλάδας, της Σουηδίας και του Ηνωμένου Βασιλείου. Η βασική δομή που θα ακολουθήσει η εργασία εξελίσσεται συνολικά σε πέντε κεφάλαια. Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει την ανάλυση του σκοπού της έρευνας καθώς και τη μεθοδολογία της συγγραφής της ενώ το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στους όρους της αναπηρίας, τις θεωρητικές προσεγγίσεις και την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων. Παρακάτω, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται λόγος στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση καθώς και σε όλες τις αρχές της που τηρούνται στην Ελλάδα. Επίσης αναφέρεται στις λειτουργίες και τους στόχους της, καθώς και στα μέσα της επαγγελματικής πληροφόρησης και τις ιδιαιτερότητες της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Στη συνέχεια, το τέταρτο κεφάλαιο, το οποίο είναι και το πιο βασικό για την εργασία αυτή, αναφέρεται στην ανάλυση των πολιτικών της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης των ΑμεΑ στις χώρες της Ελλάδας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Σουηδίας. Ξεχωριστά, γίνεται αναλυτική περιγραφή των προγραμμάτων των φορέων και του νομοθετικού Πλαισίου. Στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται η σύγκριση των πολιτικών που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο κεφάλαιο και ακολουθούν τα συμπεράσματα στα οποία προτείνονται λύσεις για τα προγράμματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Λέξεις Κλειδιά: Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Ατόμων με Αναπηρία, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, απασχόληση, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, Σουηδία.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισηel
dc.subjectΆτομα με αναπηρίαel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectΗνωμένο Βασίλειοel
dc.subjectΣουηδίαel
dc.titleΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων με αναπηρία σε Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο και Σουηδία: μια συγκριτική προσέγγιση.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OurdaAikateriniMsc2020.pdf1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.