Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΕυαγγέλου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2020-01-27T10:47:06Z-
dc.date.available2020-01-27T10:47:06Z-
dc.date.issued2020el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23722-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία διερευνά τις πεποιθήσεις και την αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου και τις πρακτικές τους ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Σκοπό έχει να αποτυπώσει μια εικόνα για την ισχύουσα κατάσταση ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και να συμβάλει στις κατευθυντήριες γραμμές προγραμμάτων επιμόρφωσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 170 εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Αναλύοντας τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών, αναδείχτηκε ότι οι εκπαιδευτικοί βάσει των πεποιθήσεων τους τάσσονται ως προς τη διδασκαλία της παραγωγής γραπτού λόγου υπέρ της άμεσης/ρητής και επεξηγηματικής μεθόδου. Σχετικά με το επίπεδο αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου διαπιστώθηκε πως είναι υψηλό, ενώ σχετίζεται θετικά και με την επιλογή πολλών πρακτικών από τους εκπαιδευτικούς. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί φάνηκε πως χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές πρακτικές στη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.el
dc.format.extent121el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαραγωγή γραπτού λόγουel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.subjectΠεποιθήσεις εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΑυτοαποτελεσματικότηταel
dc.subjectΠρακτικέςel
dc.titleΠεποιθήσεις, αυτοαποτελεσματικότητα και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EuangelouVasilikiMsc2020.pdf2.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons