Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23722
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Ευαγγέλου, Βασιλική | el |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T10:47:06Z | - |
dc.date.available | 2020-01-27T10:47:06Z | - |
dc.date.issued | 2020 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23722 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία διερευνά τις πεποιθήσεις και την αυτοαποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου και τις πρακτικές τους ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Σκοπό έχει να αποτυπώσει μια εικόνα για την ισχύουσα κατάσταση ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και να συμβάλει στις κατευθυντήριες γραμμές προγραμμάτων επιμόρφωσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 170 εκπαιδευτικοί γενικής αγωγής οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Αναλύοντας τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών, αναδείχτηκε ότι οι εκπαιδευτικοί βάσει των πεποιθήσεων τους τάσσονται ως προς τη διδασκαλία της παραγωγής γραπτού λόγου υπέρ της άμεσης/ρητής και επεξηγηματικής μεθόδου. Σχετικά με το επίπεδο αυτοαποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου διαπιστώθηκε πως είναι υψηλό, ενώ σχετίζεται θετικά και με την επιλογή πολλών πρακτικών από τους εκπαιδευτικούς. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί φάνηκε πως χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές πρακτικές στη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. | el |
dc.format.extent | 121 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Παραγωγή γραπτού λόγου | el |
dc.subject | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.subject | Πεποιθήσεις εκπαιδευτικών | el |
dc.subject | Αυτοαποτελεσματικότητα | el |
dc.subject | Πρακτικές | el |
dc.title | Πεποιθήσεις, αυτοαποτελεσματικότητα και πρακτικές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία παραγωγής γραπτού λόγου σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
EuangelouVasilikiMsc2020.pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License